۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85624424
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

تیم مناطق نفت خیز جنوب صدرنشین لیگ برتر  وزنه برداری شد

رشت - ایرنا - مرحله نخست رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر باشگاههای مردان کشور عصر جمعه با صدرنشینی تیم مناطق نفت خیز جنوب در هر ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان در رشت خاتمه یافت.

به گزارش ایرنا در پایان این رقابتها در رده سنی جوانان، تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۹۳۸ امتیاز صدرنشین شد، تیم ملی حفاری با ۹۰۱ امتیاز دوم شد و عقاب نیروی هوایی با ۸۴۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

در رقابتهای رده سنی بز گسالان نیز تیم مناطق نفت خیز جنوب با ۹۶۴ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، ملی حفاری با ۹۴۶ امتیاز در رتبه دوم ایستاد و پدافند نیروی هوایی با ۸۴۰ امتیاز سوم شد.

در جریان این مسابقات در رده سنی جوانان در وزن ۵۵ کیلوگرم محمدرضا غالبی از تیم عقاب، ۶۱ کیلو شایان احمدنژاد از مناطق نفت خیز جنوب، ۶۷ کیلو محراب دواسری از ملی حفاری، ۷۳ کیلو کورش پیری از ملی حفاری، ۸۱ کیلو امیرحسین قربانی از ملی حفاری، ۸۹ کیلو علیرضا عباسپور از مناطق نفت خیز جنوب، ۱۰۲ کیلو ابوالفضل زارع از مناطق نفت خیز جنوب، ۱۰۹ کیلو آریا پایدار از مناطق نفت خیز جنوب و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم ابوالفضل فدوی از مناطق نفت خیز جنوب به مقام نخست دست یافتند.

همچنین در رقابتهای رده سنی بزرگسالان در ۵۵ کیلوگرم محمد چاپاش از مناطق نفت خیز جنوب، ۶۱ کیلو شایان احمدنژاد از مناطق نفت خیز جنوب، ۶۷ کیلو حافظ قشقایی از مناطق نفت خیز جنوب، ۷۳ کیلو میثم زارعی از ملی حفاری، ۸۱ کیلو علی مکوندی از مناطق نفت خیز جنوب، ۸۹ کیلو علیرضا عباسپور از مناطق نفت خیز جنوب، ۹۶ کیلو علیرضا معینی از ملی حفاری، ۱۰۲ کیلو ابوالفضل زارع از مناطق نفت خیز جنوب، ۱۰۹ کیلو آریا پایدار از مناطق نفت خیز جنوب و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم علی داودی از ملی حفاری عناوین نخست ر ا به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایرنا، در مرحله نخست رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کشور با حضور حدود ۱۰۰ وزنه‌بردار در قالب هفت تیم از استانهای کشور به مدت سه روز در سالن وزنه‌برداری جهان پهلوان محمود نامجو در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان تیمهای وزنه برداری مناطق نفت خیز، ملی حفاری، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش، دانشگاه آزاد اسلامی، فولاد درخشان گیلان و مهرگان بهنام فارس و در رده سنی بزرگسالان هم تیم‌های ملی حفاری، مناطق نفت خیز، پدافند هوایی، عقاب نیروی هوایی، نزاجا ارتش و فولاد درخشان گیلان حضور داشتند.

رقابتهای وزنه برداری لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاههای کشور در سه مرحله برگزار می شود که مرحله نخست این مسابقات به میزبانی فولاد درخشان گیلان در رشت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha