۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85623306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: خانه اولی‌ها در اولویت تامین مسکن باشند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: خانه اولی‌ها باید در اولویت برخورداری از منابع ساخت مسکن باشند و اعتبارات به صورت هدفمندتر برای ساخت و عرضه مسکن استفاده شوند تا مشکل مسکن خانه‌اولی‌ها حل شود.

به گزارش ایرنا،حمید ملانوری‌شمسی چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونین بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی استان افزود: تامین مسکن به عنوان یکی از نیازهای اساسی مردم، به ویژه محرومین اهمیت زیادی پیدا کرده و برنامه‌های مختلفی مانند نهضت ملی مسکن برای حمایت از افرادی که توان مالی برای خرید مسکن ندارند، اجرا شد.

استاندار همدان تاکید کرد: پس از انقلاب‌اسلامی، خدمات گسترده‌ای، مانند دسترسی به جاده‌ها، آب شرب، گاز و تلفن به روستاها ارائه شده است اما مهاجرت از روستاها به شهر همچنان یک چالش جدی است که باید برنامه‌هایی برای تثبیت جمعیت فعلی و تشویق مهاجرت معکوس تدوین شود.

ملانوری شمسی اظهار امیدواری کرد: زیرساخت‌ها و فرصت‌های شغلی در روستاها توسعه یابد تا افرادی که علاقه‌مند به بازگشت به روستای خود هستند، بتوانند بازگردند.

به گزارش ایرنا، دستیابی به چشم‌انداز ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است تا امید خانه‌دارشدن زوج‌های جوان، زنده بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha