جذب سرمایه برای فناوران و دانش‌بنیان‌های فارس در پنج رویداد دنبال می‌شود

شیراز - ایرنا - کارگزار ترویج معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: با برپایی چهار تا پنج رویداد مختلف در سال، جذب سرمایه و توسعه بازار واحدهای فناور و دانش بنیان فارس را دنبال می‌کنیم.

امیر محمدی روز پنجشنبه، پس از برپایی رویداد فولادی شو برای جذب سرمایه صندوق سرمایه گذاری فولاد مبارکه، به خبرنگار ایرنا گفت: با هدف جذب سرمایه‌گذاری در شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری فارس رویدادهای جذب سرمایه، ایده شو و ارائه نیاز فناورانه برگزار می‌شود تا گروه‌ها ایده‌ها، طرحها و محصولات فناورانه خود را عرضه کنند.

وی افزود: تا پایان ۱۴۰۳ رویداد ملی ملاصدرا و جشنواره نوآوری و فناوری پارک علم و فناوری فارس را پیش رو داریم و اکنون نیز شیراز تا ۲۱ مهر میزبان نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی است که در این قالب نشست‌های جذب سرمایه و انتقال نوآوری خوبی برگزار شده و می‌شود.

کارگزار فن بازار منطقه‌ای استان فارس ادامه داد: امروز با هدف جذب سرمایه به سوی دانش بنیان‌های فارس، در نشست با صندوق‌های مختلف کشوری از جمله سها و صندوق انرژی و همچنین صنایع دفاعی مذاکره می‌کنیم.

جذب سرمایه برای فناوران و دانش‌بنیان‌های فارس در پنج رویداد دنبال می‌شود

به گزارش ایرنا، در قالب رویداد فولادی شو، با هدف جذب سرمایه فولاد مبارکه و صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر فولاد مبارکه، ۳۱ طرح، ایده و محصول فناورانه از سوی واحدهای دانش بنیان و فناور فارس ثبت و ۲۳ تیم ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha