رقابت سراسری قرآن کریم و نماز صنعت آب و برق در سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - مسوول انسجام‌بخشی فرهنگی وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان گفت: پانزدهمین دوره رقابت سراسری قرآن کریم و نماز با حضور گسترده کارکنان و خانواده‌های صنعت آب و برق استان به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای برگزار شد.

میثم پودینه روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رویداد معنوی با حضور ۷۰ شرکت‌کننده در پنج رشته قرآنی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی، احکام نماز و تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه، به صحنه رقابت استعدادهای قرآنی تبدیل شد.

وی افزود : هدف اصلی برای برگزاری چنین رقابتی شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان است.

مسوول انسجام‌بخشی فرهنگی وزارت نیرو در سیستان و بلوچستان ادامه داد: این رقابت نه تنها در جهت رشد شاخصه‌های انسانی و تربیت نفس برگزار شده، بلکه فرهنگ قرآن و نماز را در میان جامعه کاری ترویج می‌دهد و باعث ارتقای معنوی افراد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تعهد جدی صنعت آب و برق به ترویج فرهنگ قرآنی، از تلاش‌های مدیران و مسوولان برای برگزاری این رویداد تقدیر و بر اهمیت این گونه رقابت برای افزایش سطح آگاهی‌های دینی و معنوی تأکید کرد و گفت: نفرات برتر این دوره پس از رقابت در مرحله استانی، به رقابت کشوری که در آذر ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha