۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85623735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در غرب استان تهران

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 85623735
دستگیری سارقان اماکن خصوصی در غرب استان تهران

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در شهریار خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"پیمان فتاحی" روز پنجشنبه در تشریح جزییات این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در اماکن خصوصی در برخی مناطق شهرستان شهریار، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به دستگیری ۲سارق اماکن خصوصی در سطح شهرستان شهریار شده که یکی از سارقان در بازجویی های پلیس به ۱۴ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست: هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع و یا مأموران قرائت کنتور و غیره قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکنند.

شناسایی انبار چوب و زغال ۱۰ میلیاردی قاچاق در شهریار

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در غرب استان تهران

سرهنگ "داریوش صادقی فرد"رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در تشریح جزئیات این خبر، اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عده ای از قاچاقچیان اقدام به قاچاق چوب از استان های دیگر کرده و آن را در ابراهیم آباد شهریار تبدیل به زغال میکنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صادقی فرد تصریح کرد: در بازرسی بعمل آمده از انبار ۱۴ تن چوب قاچاق و ۵۰۰ کیلوگرم زغال جنگلی قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش فرآورده های جنگلی قاچاق مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، رییس دادگستری و دادستان شهرستان رباط کریم با سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان دیدار و هفته انتظامی را تبریک گفتند

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در غرب استان تهران

اعزام کارکنان وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان به حرم مطهر امام خمینی( ره ) در قالب اردوی زیارتی ، سیاحتی بمناسبت گرامیداشت هفته انتظامی

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در غرب استان تهران

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha