۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰
کد خبر: 85624011
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد داروهای مکمل کشور در شهرری ترخیص می‌شود

شهر ری - ایرنا - رئیس اداره دامپزشکی ری از ترخیص ۹۰ درصدی داروهای مکمل، تک‌ویتامین‌ها و واکسن‌های وارداتی کشور در انبارهای دارویی این شهرستان خبر داد.

مهدی اصغری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۶ شرکت پخش استانی و پنج شرکت پخش دارویی در شهرستان ری فعال است که این شرکت ها به استان و سطح کشور خدمات ارائه می دهند.

۹۰ درصد داروهای مکمل کشور در شهرری ترخیص می‌شود

وی افزود: ۹۰ درصد داروهای مکمل، تک ویتامین ها و واکسن های که وارد کشور می شوند در انبارهای دارویی شهرستان ری ترخیص می شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره دامپزشکی شهرستان ری در پنج بخش تخصصی از جمله طیور، آبزیان، زنبور عسل، قرنطینه و امور بین الملل، حوزه بهداشت عمومی، مبارزه با بیماری های دامی و بیماری های مشترک و حوزه تشخیص و درمان فعالیت می کند.

وی با بیان این که ۲۵ درصد از جمعیت دام استان تهران در شهرستان ری قرار دارد، افزود: در بخش نظارت و بهداشت عمومی گشت های دامپزشکی در شهرری به طور شبانه روزی مشغول فعالیت دارند و با سایر دستگاه ها از جمله اتاق اصناف، اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و اداره محیط زیست و سایر دستگاه های شهرستانی همکاری می کنند.

رئیس اداره دامپزشکی ری افزود: این شهرستان دارای ۸۵ هزار راس دام شیری و ۵۵ هزار راس دام پرواری و ۱۴۰ هزار راس دام سبک است که از زمان زاد و ولد تا توزیع و مصرف، دامپزشکان به عنوان مسئولان فنی در دامداری ها، کشتارگاه ها، سردخانه ها و در بخش های مختلف قطعه بندی و بسته بندی و همچنین در مراکز تولید، عرضه و میادین نظارت دارند تا محصولات با بهترین کیفیت به مصرف کننده نهایی عرضه شود.

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha