انتقاد نماینده بناب از ۲ نوبتی بودن ۵۰ درصد از مدارس این شهرستان

تبریز - ایرنا - نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فعالیت ۵۰ درصد مدارس این شهرستان به صورت ۲ نوبته، گفت: فعالیت مدارس به این صورت کیفیت آموزشی را پایین می آورد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «محمد باقری بنابی» در ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار این شهرستان با اشاره به همت بالای خیرین بنابی در ساخت مساجد در سال های گذشته، از خیران خواست مدرسه سازی را اولویت اصلی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه با تلاش خیران، امکان بازسازی مدارس فرسوده این شهرستان و پایان دادن به عمر این مدارس وجود دارد، اظهار امیدواری کرد با همت بالای خیران فعالیت مدارس ۲ شیفته در این شهرستان متوقف شود.

بیش از ۳۰ طرح با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال توسط آموزش و پرورش بناب در دست ساخت است

«رضا لعلی» فرماندار بناب نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۳۰ طرح با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال توسط آموزش و پرورش بناب در دست ساخت است، گفت: از این اعتبار، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال توسط خیران تامین شده و بقیه توسط دولت تخصیص داده شده است.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که به همت مجمع خیرین مدرسه ساز بناب با حضور جمعی از مدیران کشوری، استانی و محلی و خیران تشکیل شده بود، خیران بنابی ۹۵۸ میلیارد ریال برای کمک در مدرسه سازی و مدرسه یاری تعهد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha