۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85603522
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خیرین ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به مدرسه‌سازی در گلستان کمک کردند
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان گفت: در ۳۵ ماه گذشته ۱۴۰ پروژه آموزشی و ورزشی با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال در استان افتتاح شد که سهم خیرین از این مبلغ، ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود.

به گزارش ایرنا علی‌محمد زنگانه روز یکشنبه در مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه عترت و مائده گرگان اظهار امیدواری کرد: روند حضور خیرین در مدرسه‌سازی گلستان برای جبران کمبودهای این بخش ادامه پیدا کند.

مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم از دانش آموزان مقطع اول متوسطه خواست مطالعه برای کنکور و قبول شدن در دانشگاه‌های معتبر و رشته‌های مورد علاقه خود را از اکنون آغاز کنند تا در هدایت تحصیلی سال نهم دچار مشکل نشوند.

حمید یزدانی افزود: دانش آموزان در این مقطع شیوه مطالعه را به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در مقطع دوم متوسطه در رشته مورد علاقه ادامه تحصیل دهند .

نماینده‌ مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: اقتدار و بزرگی جمهوری اسلامی به واسطه دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان است.

رمضانعلی سنگدوینی همچنین به کمبود فضای آموزشی در گرگان اشاره کرد و افزود: مناطق جنوب این شهر نیازمند مدرسه است و این مهم باید مورد توجه مسئولین ارشد استان و شهرستان قرار گیرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان هم گفت : دشمن به دنبال از بین بردن آرمان‌های انقلاب است و دانش‌آموزان نباید اجازه دهند این اتفاق بیفتد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی افزود بی اطلاعی از تاریخ سبب سیلی خوردن ما می‌شود و باید دانش آموزان مواظب ایمان خود در این مسیر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم گفت: ۴۲۵ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را با حضور ۲۴ هزار فرهنگی آغاز می‌کنند و هیچ کلاس درسی در گلستان بدون معلم نیست.

سیدرضا نظری خاطرشان کرد: گلستان پر از دانش آموزان با استعداد است که نمونه آن کسب رتبه اول جهان در رشته رباتیک و حضور چهار دانش آموز گلستانی در تیم ملی والیبال دانش آموزی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha