۲۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85624373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طوفان الاقصی خشم فروخفته ملت فلسطین است

بجنورد-ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: عملیات طوفان الاقصی خشم فروخفته ملت بزرگ فلسطین بود که هیمنه صهیونیست‌های غاصب را فرو ریخت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با گرامیداشت سالروز عملیات عزتمندانه طوفان‌الاقصی اظهارکرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب؛ صهیونیست ها در وی این عملیات شجاعانه ۷۰ سال به عقب برگشتند.

وی با بیان اینکه بشریت سال هاست شاهد جنایت گسترده صهیونیست ها است افزود: جنایات و نسل کشی صهیونیست ها، ریشه در آموزه های تورات تحریف شده دارد، همان آثاری که غیر یهود را حیوان و نوکر و بنده خود می داند و هر کاری در قبال آنان را مشروع می کند.

امام جمعه موقت بجنورد اضافه کرد: در این یک سال شاهد جنایت‌های بی‌شماری از سوی رژیم صهیونیستی بوده‌ایم، جنایت‌هایی که متاسفانه جلوی چشم جامعه جهانی اتفاق می‌افتد و یک نسل کشی تمام عیار رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: متاسفانه کشورهای دنیا به معنای دولتی در مقابل این جنایات ساکت هستند و از دستورکار رژیم صهیونیستی تبعیت می‌کنند، البته خوشبختانه ملت‌ها بیدار هستند و در طول این یک سال اعتراض‌های متعددی علیه رژیم صهیونیستی انجام داده اند.

حجت الاسلام براتی زاده تاکید کرد: نکته مهم این است که ایران با عمل خود نشان داد که پشتوانه مهمی برای محور مقاومت است و این مسئله تحت هدایت و نظر مقام معظم رهبری ادامه دارد.

وی بیان کرد: این وحشیگری و دیوانگی صهیونیست ها به گواه اسناد موجود از آغاز تشکیل دولت جعلی اسرائیل تاکنون وجود داشته است.

وی در ادامه با گرامیداشت روز ملی کاهش اثرات بلای طبیعی گفت: لازمه تحقق این امر، ترویج فرهنگ رعایت استاندارد است.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha