۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84333318
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: تقویت جبهه مقاومت تنها راه پیروزی بر اسرائیل است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مقاومت و تقویت نیروهای این جبهه تنها راه پیروزی مسلمانان در برابر رژیم غاصب اسرائیل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز سه شنبه در مراسم تجمع طلاب و روحانیون خراسان شمالی علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس در مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهار داشت: تاکنون جبهه مقاومت درس خود را بخوبی پس داده است و از دل آن شهدایی نظیر شهید سلیمانی برای پی ریزی وحدت جهانی اسلامی بیرون آمدند.

وی با بیان اینکه جنایت ها و اقدامات وحشیانه صهیونیست ها در کشتار مظلومان با هیچ منطق الهی و بشری همخوانی ندارد، تصریح کرد: در این میان صهیونیست های جنایتکار جدای از غارتگری ها و کودک کشی های خود برای مقابله با حقوق اسلامی، بحث حقوق بشری را مطرح کردند تا هر گونه آموزه دینی اسلام را به بهانه اینکه با حقوق بشر همخوانی ندارد   از زیر سووال ببرند در حالی که خود آنها از ناقضین اصلی حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: در واقع رژیم صهیونیستی این روزها علاوه بر اقدامات نظامی خود به دنبال تضعیف آموزه هایی دینی مسلمانان  با استفاده از تمامی ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای است، آموزه هایی که محرک مقاومت مسلمانان در برابر این رژیم اشغالگر است.

وی با اینکه رژیم غاصب اسرائیل به نیابت از استکبار جهانی در برابر ملت های مظلوم و آزاده ایستاده است، خاطرنشان کرد: نباید صهیونیسم و مقابله با رژیم مربوط به این حزب را محدود به اسراییل بدانیم زیراکه همه جهان استکبار حامی این رژیم اشغالگر است و تمامی آنها توان و اندیشه خود را برای نابودی اسلام بکار بسته اند.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت نظام می شود

مدیر حوزه های علمیه خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهار داشت: بی تردید لابی صهیونیست ها و استکبار جهانی برای نابودی فلسطین همان لابی است که این روزها با استفاده از هر حربه ای در صدد آن هستند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی افزود: در این میان حضور حداکثری مردم با بصیرت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ نه تنها موجب تقویت نظام و انقلاب می شود بلکه زوال اسراییل را نیز نزدیک می کند.

امام جمعه بجنورد: تقویت جبهه مقاومت تنها راه پیروزی بر اسرائیل است

روحانیون حاضر در این تجمع با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود انزجار خود را از  کشتار وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه اعلام کردند و از مجامع بین المللی خواستار برخورد سریع در برابر این اشغالگری ها و جنایات شدند.

همچنین طلاب و روحانیون خراسان شمالی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی داعش در افغانستان و کشتار وحشیانه دختران بی دفاع خواستار برخورد جدی با عاملان این جنایات شدند.

در پایان مراسم بیانیه‌ای در خصوص همبستگی امت اسلام و آزادیخواهان جهان در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایت های افغانستان خوانده شد.

نیروهای اشغالگر صهیونیست طی روزهای اخیر به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، همچنان به موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۱۲۲ تن از جمله ۳۱ کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha