امام جمعه قشم: طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم آپارتاید صهیونیستی را شکست

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم عملیات طوفان‌الاقصی را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگری و ظلم رژیم اشغالگر و آپارتاید صهیونیستی دانست و گفت: این اقدام رزمندگان مقاومت هیمنه هشت دهه کشتار و نسل کشی جنایتکاران صهیونیست در سرزمین رنج و مقاومت را شکست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم با اشاره به نخستین سالگرد آغاز عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در شرایطی این عملیات را طراحی و به اجرا رساندند، که صهیونیست ها با انواع تجهیزات شنود، جاسوسی و ماهواره ای، منطقه بسیار کوچک نوار غزه را در کنترل اطلاعاتی خود داشتند.

وی با اشاره به بیان اینکه در اجرا و برگزاری این عملیات دنیا متوجه شد که این کار بزرگی که انجام شد کاملا فلسطینی است، افزود: بازگشت موضوع فلسطین به مساله اصلی جهان، افشای ماهیت واقعی این رژیم کودک کش، تغییر در رویکرد رسمی کشورهای مختلف به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بخشی از دستاوردهای سیاسی این عملیات برای مقاومت اسلامی است.

امام جمعه قشم توضیح داد: در نخستین سالگرد انجام عملیات طوفان الاقصی، این کارزار بزرگ نه تنها به‌ عنوان یک نقطه عطف در تاریخ مبارزات مردم فلسطین شناخته می‌ شود، بلکه تاثیرات عمیق و گسترده‌ ای بر وضعیت سیاسی، نظامی و اجتماعی در سطح جهانی و منطقه‌ ای داشته است.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: مطلب دیگری که تمامی آحاد مردم، رسانه ها و موثرین در جوامع اسلامی باید پیگیر آن باشند ظرفیت امت سازی به برکت خون شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سرور مقاومت است که امت سازی بزرگ ترین دغدغه امام مسلمین در سه سخنرانی اخیر ایشان بوده است.

وی گفت: نتیجه درس بزرگ شهادت، امت سازی و تشکیل امت واحد اسلامی است که شهید سید حسن نصرالله در حیات دنیوی خود مهم ترین گفتار و عملش این بود که در راه مبارزه نباید نا امید و پریشان شویم و در حال جهاد در راه خدا نباید تردید داشته باشیم و این راه باید ادامه و استمرار داشته باشد تا به این مهم برسیم.

به گزارش ایرنا، رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته است که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه ادامه می دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha