۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85631573
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قشم: ایران ام القرای مقاومت است

۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 85631573
امام جمعه قشم: ایران ام القرای مقاومت است

قشم- ایرنا - امام جمعه قشم با بیان اینکه این روزها گفتمان مقاومت توانسته است معادلات حاکم بر منطقه غرب آسیا را به نفع مصالح عمومی امت اسلامی دچار دگرگونی کند، گفت: ایران ام القرای جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم اظهار کرد: امروز قلب غزه مظلوم سلسله الذهب مقاومت، لبنان افتخار مقاومت، یمن شمشیر مقاومت، عراق پا به پای مقاومت و سوریه همراه مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه صهیونیست ها با جنایاتی که در فلسطین و لبنان انجام می دهند به هیچ کدام از اهداف شوم خود نرسیده اند، ادامه داد: صهیونیست در یکسال گذشته سه هدف اصلی آزادی اسرا، نابودی حماس و اشغال شمال غزه را در سر داشتند که به هیچ کدام از این اهداف نرسیدند و به فضل الهی شکست قطعی خواهند خورد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه ایران اسلامی هیچ‌گاه همسنگران خود در محور مقاومت را تنها نگذاشته و در زمان مقتضی، حمایت خود را آشکار می‌کند، تصریح کرد: همه ما وظیفه و تکلیف داریم که به اندازه توان خودمان به مردم مظلوم، ستم دیده و آواره لبنان و غزه در آستانه فصل سرما و شرایط حاکم در مناطق جنگی کمک کنیم.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: امروز پرچم ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام برافراشته است و ما نیز به این پرچم افتخار کرده و در زیر سایه ولایت فقیه در جهت اعتلای نظام و انقلاب و محور مقاومت تلاش خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha