نقش استان کرمانشاه در دفاع مقدس ویژه بوده است

کرمانشاه - ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، نقش استان کرمانشاه در دفاع مقدس را نقشی بسیار ویژه خواند و بیان کرد: جنگ را دشمن در مرزهای استان کرمانشاه آغاز کرد و با عملیات مرصاد در این استان به پایان رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب الله غفوری» در جشن میلاد پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی (ص) در مسجد جامع شهرستان جوانرود با تبریک میلاد مسعود آن حضرت و فرزند بزرگوارشان حضرت امام صادق (ع)، با تأکید بر اینکه دشمنان می‌خواهند با از بین‌ بردن اسلام و قرآن نور خدا را خاموش کنند، گفت: آن حضرت و کسانی که با ایشان هستند، تا قیام قیامت در مقابل دشمنان بسیار شدید و اهل استقامت و ایستادگی هستند. در مقابل کفار و مشرکان سر سوزنی عقب‌نشینی ندارند؛ اما با یکدیگر اهل رحمت، مودت، شفقت و دوستی هستند.

وی افزود: اگر امروز مردم مظلوم غزه بیش از ۴۱ هزار شهید که بیشتر آن کودکان و زنان هستند، مظلومانه در راه خدا تقدیم می‌کنند؛ این شهادت‌ها بیش از هر کسی برای پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) دشوار است. حضرت برای هدایت امت بسیار حریص است و تلاش می‌کند کسی هدایت‌نشده از این دنیا نرود.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه اعتقادات مسلمان حلقه اتصال بین او و خدا است، عنوان کرد: انسان مؤمنِ معتقد به وحدانیت پروردگار متعال، رسالت نورانی پیامبر گرامی اسلام (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم)، قرآن، آخرت، قبله واحد و معتقد به اهل‌بیت پیغمبر (ع) در هر کجای عالم باید خود را عضوی از امت اسلامی بداند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با بیان اینکه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) مستحکم‌ترین حلقه اتصال بین خلایق و خدا است، تصریح کرد: همه ما مسلمانان عالم طبق سیره و سنت آن حضرت، باید برای یکدیگر سراسر رحمت باشیم و اگر در دنیای اسلام مصیبتی برای یک مسلمان پیش آمد، بقیه مسلمانان عالم احساس کنند که خودشان در معرض آن آسیب و ظلم قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با ذکر این نکته که امروز قضیه فلسطین و غزه به محوری برای وحدت امت اسلامی تبدیل شده است که امت اسلامی را حول محور جهاد مقدس با صهیونیست‌های جنایت‌کار، در صحنه نگه دارد؛ خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت بین شیعه و سنی تمییز نمی‌دهد. شیعه و سنی فارغ از القائی که دشمن طی سال‌ها و قرون در خصوص مذاهب کرده است، مقتدرانه در کنار هم و در مقابل دشمن ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفوری با یادآوری اینکه نفاق و کینه‌ای که در مناطقی از عالم بین مسلمانان ایجاد شد، نغمه شوم دشمنانی بود که از شکل‌گیری امت اسلامی وحشت دارند، بیان کرد: تشکیل امت اسلامی باعث نابودی منافع نامشروع دشمنان می‌شود و به همین جهت از آن وحشت دارند؛ بنابراین به اسم شیعه به مقدسات اهل‌سنت توهین می‌کنند و به اسم اهل‌سنت علیه شیعه حرف می‌زنند و به شیعیان اهانت می‌کنند که این خلاف اجماع امت است. دست قدرت پروردگار متعال با وحدت امت اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha