کوهپایه‌زاده: نهضت تحرک فیزیکی را باید راه‌اندازی کنیم/ قرار است از بیت‌سیاح تقدیر شود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون جانبازان و توانیابان درباره گسترش ورزش در بخش همگانی گفت: نهضت تحرک فیزیکی در جامعه به ویژه در بین معلولین فراگیر شود. ابتدا باید باور به این مهم در بین مسئولان فراگیر شود.

به گزارش ایرنا، نشست خبری جلیل کوهپایه‌زاده رییس فدراسیون جانبازان و توانیابان در محل ابن فدراسیون برگزار و کوهپایه‌زاده در این نشست توضیحاتی در خصوص نتایج کاروان ایران در پاریس، برنامه‌های فدراسیون در سال جاری و مهمترین اهداف ورزشکاران این فدراسیون در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۸ ناگویا و پارالمپیک لس آنجلس ارائه کرد.

جلیل کوهپایه‌زاده در این نشست با بیان اینکه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار دقیق موفقیت‌های قهرمانان ایران زمین هستند، گفت: این نشست‌ها کمک می‌کند تا فعالیت فدراسیون و راهبردهای آن به بهترین شکل ممکن در جامعه منعکس و دوستداران ورزش بیشتر در جریان فعالیت ما در راه سربلندی ایران عزیز باشند. در پارالمپیک نتایج ارزشمندی کسب شد و ما بیشترین مدال ممکن را گرفتیم که سهم جانبازان و معلولین در این موفقیت بر کسی پوشیده نیست. از ۲۵ مدال پارالمپیک ۱۶ مدال توسط ورزشکاران ما کسب شد.

وی ادامه داد: این فدراسیون چند رشته‌ای است و موفقیت‌های آن نیز بر کسی پوشیده نیست اما این موفقیت‌ها می تواند بیش از پیش باشد و مدیران گذشته فدراسیون در ان بیشترین سهم را داشتند. ما ظرفیت‌های زیادی داریم و باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و دلخوش به این چند مدال‌ها نباشیم. جوانان بسیار خوبی داریم و مربیان ما پتانسیل قهرمان س