۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85625099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ تن برنج و شکر دولتی در اصفهان آغاز شد

اصفهان- ایرنا- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی اصفهان گفت: توزیع حدود یک‌هزار و ۵۰۰ تن برنج و شکر وارداتی با نرخ مصوب دولتی در این استان از امروز (شنبه) آغاز شد.

محسن ضیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار برنج وارداتی و شکر دولتی با هدف تنظیم بازار و برای حمایت از مصرف کنندگان نهایی و خانوارها توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ستاد تنظیم بازار استان اصفهان برای حمایت از خانوارها حدود یک‌هزار و ۲۰۰ تن شکر و حدود ۳۰۰ تن برنج وارداتی به قیمت دولتی در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت تعاونی‌های مصرف و کاسبان امین قرار می‌دهد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان اظهار داشت: نمایندگان تشکل‌های مذکور می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خود و با در دست داشتن معرفی‌نامه برای تحویل سهمیه اختصاصی اقدام کنند.

ضیایی اضافه کرد: هیچ گونه کمبود کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج و روغن در استان وجود ندارد و این محصولات به اندازه کافی در بازار موجود است.

وی خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی در زمان حاضر بالاتر از نیاز سه ماهه در استان ذخیره‌سازی شده است.

وی ادامه داد: اداره کل غله مُتولی نگهداری ذخایر اساسی برای مواقع بحرانی است و در این گونه مواقع، دولت ورود پیدا می‌کند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان بیان کرد: این اداره متولی ساماندهی، ذخیره و توزیع گندم، برنج، شکر و روغن است اما کار اصلی آن بیشتر در زمینه گندم، آرد و نان نمود پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha