یک شرکت پخش غیرمجاز دارو در مشهد پلمب شد

مشهد- ایرنا- مدیر امور دارو و مواد غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک انبار و شرکت پخش غیرمجاز دارو به همت کارشناسان معاونت غذا و داروی این دانشگاه در مشهد شناسایی و پلمب شد.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر علی‌اصغر اسماعیل‌زاده روز شنبه در این خصوص افزود: کارشناسان مدیریت امور دارو و مواد تحت کنترل و اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل و شیرخشک این معاونت در قالب گشتی مشترک با حضور قاضی سیار تعزیرات حکومتی و پلیس امنیت اقتصادی، یک انبار و شرکت پخش دارو فاقد هرگونه مجوز از سازمان غذا و دارو که اقدام به نگهداری و توزیع فرآورده‌های دارویی بویژه در عطاری‌ها می‌نمود را  شناسایی کردند.

وی بیان کرد: به منظور انجام اقدامات قضایی و اعمال قانون برای این شرکت پخش و انبار متخلف، پرونده تشکیل و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی ارسال شد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha