بسیاری از کالاهای عرضه شده در فضای مجازی، قاچاق و بی‌کیفیت است

اصفهان–ایرنا– رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: بسیاری از تبلیغات فروش کالا در فضای مجازی مربوط به کالاهای قاچاق و بی‌کیفیت است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی سبحانی‌فر روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس شهروندان باید خریدهای خود را از شرکت‌های معتبر و دارای اصالت و نمایندگی در کشور انجام دهند.

وی اظهار داشت: یکی از تاثیرات مهم نخریدن کالاهای قاچاق، حمایت از معیشت کارگران و رونق کارگاه‌های کوچک و روبه رشد است.

بسیاری از کالاهای عرضه شده در فضای مجازی، قاچاق و بی‌کیفیت است

سرهنگ سبحانی‌فر گفت: پلیس امنیت اقتصادی بعنوان یکی از پلیس‌های تخصصی فراجا، متناسب با نیاز جامعه و بنا بر تدابیر رهبر معظم انقلاب و ستاد کل نیروهای مسلح پنج سال پیش راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت پلیس امنیت اقصادی بطور تخصصی معطوف به حوزه جرائم اقتصادی است که ممکن است بر زندگی و فعالیت اقتصادی مردم اثرگذار باشد.

سرهنگ سبحانی‌فر افزود: فعالیت‌های این پلیس به ۲ بخش مهم تقسیم می‌شود که نخستین بخش «مبارزه با قاچاق کالا و ارز» است که بصورت کاملا سیستمی، هوشمندانه و بر مبنای یک برنامه کلان کشوری صورت می‌پذیرد.

وی یادآور شد: بخش دوم فعالیت‌های این پلیس مربوط به «جرائم اقتصادی» از جمله پولشویی، سوءاستفاده‌های مالی و تعرض به حقوق عامه است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اصفهان یک استان اقتصادی با زیرساخت‌ها و فراوانی‌های مختلف در حوزه اقتصادی خُرد و کلان است که مردم و شخصیت های حقیقی و حقوقی مشغول فعالیت در این زمینه هستند.

وی یادآور شد: از این رو از شهروندان تقاضا می‌شود تا در خرید کالاها بسیار دقت کنند زیرا بسیاری از تبلیغات و فعالیت‌هایی که در فضای حقیقی و مجازی درباره کالا ارائه می‌شود مربوط به کالاهای قاچاق و بویژه مواردی است که از جنوب و غرب کشور به استان‌های مرکزی انتقال داده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha