استاندار: هرمزگان بیش از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی در دست ساخت دارد 

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان، تخت‌های در دست ساخت بیمارستان‌های این استان را بیش از یک هزار و ۴۰۰ تخت اعلام کرد و گفت: این میزان تقریبا معادل ظرفیت بیمارستانی موجود استان است.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی شنبه شب در نشست بررسی طرح های بیمارستانی استان هرمزگان اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۳۳ تخت بیمارستانی در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: سرانه‌ تخت بیمارستان ‌های هرمزگان ۱.۳ بود که با کم کردن تخت‌های نظامی استان این سرانه به ۰.۷ درصد کاهش پیدا می‌کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: زیرساخت‌های جدید باید با اعتماد مردم به پزشکان و کادر بهداشت و درمان استان عجین شود؛ چرا که با اتکا به کادر پزشکان حاذق هرمزگان، می‌توان مراجعه مردم به استان‌های همجوار را به حداقل رساند.

دوستی با اشاره به سختی‌های طرح های درمانی تاکید کرد: باید از زحمات همه دست اندرکاران طرح های بیمارستانی استان قدردانی کرد که با تمام محدودیت‌ها کارها را پیش برده‌اند و امیدواریم این طرح ۸ا تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

استاندار: هرمزگان بیش از ۱۴۰۰ تخت بیمارستانی در دست ساخت دارد 

گفتنی است؛ در این نشست از تلاش‌های مدیران و مسوولان راهبری طرح های درمانی و بیمارستانی استان هرمزگان تجلیل و با اهدای لوح از آنان قدردانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha