۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85625992
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان ورزشی شهرستان امیدیه تجلیل شدند

۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85625992
قهرمانان ورزشی شهرستان امیدیه تجلیل شدند

اهواز - ایرنا - قهرمانان ورزشکار شهرستان امیدیه در آیینی با حضور مسئولان این شهرستان تجلیل شدند.

قادر شریفی رییس اداره ورزش و جوانان امیدیه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در این آیین که با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان برگزار شد از ابوالفضل کرمی دارنده مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی جهان و سولماز سلیمانی مدال آور مسابقات جهانی موی تای تقدیر شد.

وی افزود: تجلیل و حمایت از قهرمانان ملی و صاحب عنوان در مسابقات آسیایی و جهانی از جمله اهداف این اداره بوده که در حال انجام است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه گفت: ورزشکاران این خطه از جنوب کشور نیز، همواره پرچم ایران اسلامی را با تأسی از سیره شهدا در قله‌های جهان برافراشتند که شایسته تحسین است.

وی کسب مدال‌های ارزشمند توسط قهرمانان را نشان از پویایی ورزش در این منطقه دانست و افزود: سرمایه گذاری در ورزش، تاثیر مستقیم بر سایر حوزه‌ها خواهد گذاشت و از این طریق می‌توان سلامت آحاد جامعه را تضمین کرد.

شریفی بیان کرد: ورزشکار، داور و مربی شهرستان را پیش از اعزام به مسابقات جهانی و آسیایی مورد حمایت قرار خواهیم داد تا عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه در چند سال اخیر چرخ توسعه ورزش در این شهرستان به حرکت در آمده و تلاش می‌کنیم این مسیر با جدیت و سرعت بیشتری دنبال شود.

بر اساس این گزارش بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند که نیمی از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha