سردار حسن زاده: شهید نیلفروشان فرماندهی شجاع و مقتدر بود

تهران بزرگ - ایرنا - فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به رشادت‌های سردار شهید نیلفروشان گفت: این فرمانده شجاع و مقتدر بود و در نهایت به خواستگاه خود که مقام شهادت بود، رسید.

به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن زاده روز یکشنبه در همایش عهد یاران پنج که به همت سازمان بسیج شهرداری تهران در سالن همایش‌های نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، افزود: سردار شهید نیلفروشان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی داشت و در مسوولیت خود در کشور لبنان نیز مورد حمایت و محبت شهید سید حسن نصرالله بود.

وی اظهار کرد: در ایامی که سردار شهید نیلفروشان در کشور لبنان مسوولیت داشت، توفیق داشتم سه بار در تهران با این عزیز ملاقات کنم که در ملاقات آخر نیز به شوخی به سردار نیلفروشان گفتم که شهادت شما قطعی است و یک مراسم تشییع وی آی پی برای شما در تهران خواهیم گرفت.

سردار حسن زاده ادامه داد: ما هر چه داریم از خون شهدا و رشادت رهبری شجاع و مقتدر نظام است که در نماز جمعه نصر نیز این صلابت و شجاعت را به رخ جهانیان کشاند.

وی با اشاره به رونمایی از سند راهبردی بسیج شهرداری تهران یادآور شد: این سند برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات ایشان در خصوص گام دوم انقلاب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha