زاکانی: دشمن در ضعف مطلق است

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار تهران با اشاره به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف از جمله نظامی گفت: دشمن از این قدرت می ترسد و اکنون در ضعف مطلق است.

به گزارش ایرنا، علیرضا زاکانی روز یکشنبه در همایش عهد یاران پنج که به همت سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار شد، گفت: با رشادت های رزمندگان اسلام و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی در اوج افتخار است و طبیعت روزگار است که برای رسیدن به قله باید راه های سختی را پشت سر گذاشت.

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هشت سال در جنگ بودیم اما به پیروزی رسیدیم و اکنون نیز قطعا به پیروزی خواهیم رسید و نظام جمهوری اسلامی ایران تضمین شده است؛ این نظام در گام سوم باید به کشورهای جهان خواهد رسید و زمینه ساز ظهور مهدی موعود خواهد شد.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اوایل سال ۹۲ محضر رهبر معظم انقلاب شرف یاب شدیم سردار ایزدی در این مراسم مباحثی را مطرح کردند که معظم‌ له در جواب فرمودند اولا شرایط، امروز به‌ گونه‌ای است که می‌توان آن را با قبل از انقلاب و دوران جنگ مقایسه کرد.

وی تاکید کرد: معظم‌ له فرمودند سختی در جنگ به اوج خود رسید و بیان داشتند اکثریت شماها را می‌شناسم که در دفاع مقدس چه کردید و به سردار فضلی و کوثری اشاره کردند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند سختی‌های جنگ در مقابل امروز هیچ است، فرمودند آن دوره جهاد اصغر بود و امروز دوره جهاد اکبر است و این روایت بطن انقلاب است.

شهردار تهران گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار بشارت دادند که انقلاب اسلامی پیروز است و فرمودند هر کسی خسته و دچار انحراف شود این جوانان بار انقلاب را به دوش خواهند کشید.

وی تاکید کرد: امروز کار سخت‌تر می‌ شود چرا که دشمن قدرت اسلام، مردم و رهبری دینی را متوجه شده و به دنبال تقابل است همچنین سرعت تحولات افرایش پیدا کرده و ما باید آمادگی خودمان را بالا ببریم و به فضل الهی افق روشن است و با آمادگی بیشتر تحولات را می‌توانیم مدیریت کنیم.

به گزارش ایرنا، همایش عهد یاران ویژه نخبگان و فرماندهان سازمان بسیج شهرداری تهران در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار و در این مراسم طرح راهبردی سازمان بسیج شهرداری تهران رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha