۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85626518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ میلیارد ریال برای درمان مددجویان سالمند لرستان هزینه شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال برای درمان مددجویان سالمند تحت پوشش این نهاد ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایرنا جلال شیخ پور روز یکشنبه در آیین تکریم از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت روز جهانی سالمندان بیان کرد: این استان دارای ۸۱ هزار سالمند است که بیش از ۶۰ درصد از این آمار تحت‌ حمایت کمیته امداد هستند.

وی اظهار داشت: هفت هزار و ۲۰۰ مورد فرانشیز درمانی با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان لرستان انجام شده‌ است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ بیمار صعب‌العلاج تحت پوشش این نهادهستند؛ ادامه داد: امسال بیماران صعب العلاج و خاص تحت پوشش این نهاد با اعتبار ۹ میلیارد ریال از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند.

شیخ‌پور با اشاره به توزیع یک هزار و ۳۰۰ فقره لوازم خانگی به‌ ارزش ۹۰ میلیارد ریال بین مددجویان لرستان بیان کرد: ۸۴۰ فقره جهیزیه با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال بین نوعروسان توزیع شده‌ است.

وی یادآور شد: یک هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۴۷۰ میلیارد ریال در سرفصل های مختلف ایجاد اشتغال با اولویت زنان سرپرست خانواده، درمان و هزینه های تحصیلی امسال به مددجویان تحت پوشش اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بیان کرد: خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان این نهاد در اولویت قرار دارد که در این راستا امسال یک هزار و ۲۹۰ مورد فرصت شغلی با اعتبار ۹۹۰ میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد ایجاد شد.

شیخ پور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ مورد آموزش کسب و کار به مددجویان این نهاد ارایه شده است و در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار طرح اشتغالزایی مددجویان تحت نظارت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha