مردم با تجربه زیسته دفاع مقدس، جبهه مقاومت را یاری کنند

اصفهان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: مردم این استان با تجربه زیسته دوران دفاع مقدس و با تکیه بر همدلی و روحیه پشتیبانی بی‌نظیر خود، جبهه مقاومت را یاری کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان‌نثاری شامگاه یکشنبه در نشست ستاد استانی هماهنگی و جذب کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت افزود: روحیه همدلی دوران دفاع مقدس اکنون نیز باید در جامعه ساری و جاری باشد و خصیصه نوع‌دوستی مردم اصفهان در چنین بزنگاه‌هایی همواره متبلور است.

وی افزود: در روزهایی که کشور درگیر جنگ و دفاع مقدس بود اقشار مختلف مردم با رویکرد واحد و با هدف تقویت رزمندگان و دفاع از میهن، با تمام توان به میدان آمده و حماسه‌های باشکوهی را از خود به یادگار گذاشتند.

معاون استاندار اصفهان با بیان این که جمع‌آوری کمک‌های بشردوستانه به جبهه مقاومت، امری جهادی و متفاوت با امور اداری است، افزود: لازم است با برنامه‌ریزی و ساماندهی؛ فرایند کمک‌رسانی به مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تسهیل شود.

وی افزود: مهمترین جلوه و بازتاب کمک های بشردوستانه مردم اصفهان در روز پنجشنبه هفته جاری خواهد بود که لازم است این فرایند بطور فراگیر همانند جشن نیکوکاری با شور و نشاط برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان به دعوت رهبر معظم انقلاب از مردم برای کمک به جبهه مقاومت اشاره و بیان کرد: جذب کمک‌های بشردوستانه و برانگیختن حس تعلق خاطر به مردم مظلوم فلسطین، غزه و لبنان مهم‌ترین هدف این برنامه است.

جان‌نثاری افزود: در این شرایط انتظار می‌رود فرمانداران نیز در شهرستان‌ها با تکیه بر ظرفیت جوانان انقلابی و علاقه‌مند، مردم را با نوای مقاومت همراه کنند.

وی گفت: همچنین لازم است سیمای شهرهای استان متناسب با این رویداد بشردوستانه طراحی و آذین شود.

به گزارش ایرنا از ۱۹ تا ۲۹ مهر؛ پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سراسر استان در قالب طرحی موسوم به شهید نیلفروشان کمک‌های بشردوستانه مردم به جبهه مقاومت را جمع آوری می‌کنند.

پنجشنبه هفته جاری، پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان، که به‌تازگی در لبنان پیدا شده است؛ در اصفهان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha