۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85627016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: شتاب گرفتن اجرای طرح فاضلاب تایباد در گرو همراهی مردم است

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: شتاب بخشی در اجرای طرح فاضلاب این شهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبه‌ها این منطقه در گرو همراهی و همکاری مردم است.

مهدی شیردل روز دوشنبه در نشست آخرین وضعیت طرح فاضلاب شهر تایباد افزود: طرح فاضلاب این شهر مرزی یکی از مهمترین طرح های ملی فعال استان خراسان رضوی است که تاخیر در فرآیند اجرای مراحل مختلف آن در برخی از معابر اصلی شهر گلایه ساکنان این مناطق را موجب شده است.

او اظهار کرد: برای افزایش پیشرفت فیزیکی این طرح عمرانی تاکنون همه دستگاه‌های متولی شهرستان تایباد پای کار بوده اند و بدون شک در این راستا باز هم تلاش و اهتمام ویژه ای خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به حفاری های انجام شده در نقاط مختلف شهر تایباد نیاز است که پیمانکار قبل از شروع فصل سرما و بارندگی های پاییزی و برای جلوگیری از حوادث ناشی از آن، این مناطق را ساماندهی کند.

فرماندار تایباد گفت: طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر تایباد که ۲۲ کیلومتر شبکه آن پیش از این از محل منابع مالی دولتی اجرا شده، با سرمایه گذاری شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان قرار است ظرف مدت سه سال تکمیل شود و پساب حاصل از آن نیز به مدت ۲۰ سال در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد و پس از آن به شرکت آب و فاضلاب تحویل داده خواهد شد.

شیردل افزود: سرمایه گذار طرح فاضلاب تایباد علاوه بر ساخت تصفیه خانه به ظرفیت ۱۴ هزار متر مکعب در شبانه روز و اجرای ۹۸ کیلومتر شبکه و خط انتقال، موظف است بیش از ۱۵ هزار فقره انشعاب فاضلاب را هم نصب کند.

عملیات اجرایی طرح ساخت، بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات فاضلاب شهر تایباد در خراسان رضوی شهریور ماه سال گذشته با سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha