۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبر: 85627640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریزش دیوار چاه در نیشابور جان مقنی را گرفت

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۰
کد خبر: 85627640
ریزش دیوار چاه در نیشابور جان مقنی را گرفت

مشهد- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یک مرد مقنی ۶۰ ساله امروز دوشنبه به داخل چاهی عمیق در این شهرستان رفته بود که به دلیل ریزش دیوار چاه از میانه آن سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

ابوالفضل اسدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در پی تماس یکی از اهالی روستای "کاریزک کال" با سامانه ۱۲۵، در ساعت ۹ و ۳۴ دقیقه مبنی بر سقوط یک مقنی به داخل چاه بلافاصله نجاتگران ایستگاه شهید صدیقی به همراه سه نیروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران آتش نشان پس از رسیدن به محل و بررسی موقعیت حادثه با نصب سه پایه نجات و ابزار فنی به داخل چاه رفته و جسد این مرد ۶۰ ساله را از عمق 70 متری چاه بالا کشیدند.

ریزش دیوار چاه در نیشابور جان مقنی را گرفت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور با اشاره به این که عملیات کشف و انتقال جسد به بالای چاه حدود سه ساعت زمان برد افزود: با توجه به عمق بسیار زیاد چاه مزبور و طولانی شدن عملیات، یکی از نجاتگران سازمان دچار افت فشار و نارسایی تنفسی شد که ماموران اورژانس حاضر در محل به مداوای وی پرداختند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش‌نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.

شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha