آتش سوزی عمدی یک منزل مسکونی در نیشابور مهار شد

مشهد- ایرنا- مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یک باب منزل مسکونی بامداد امروز سه شنبه در اثر اقدام عمدی دچار آتش‌سوزی شد که با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

به گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور، رسول سلیمانی روز سه شنبه افزود: آتش‌سوزی این واحد مسکونی واقع در خیابان امام خمینی ۳۲ در نخستین ساعات بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شهید مبارکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی که عمدی ایجاد شده و گفته می شود یکی از بستگان مالک منزل، عامل آن بوده است با سرعت عمل آتش نشانان مهار و از گسترش آتش به سایر بخش های منزل یاد شده جلوگیری شد.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: بنا به اعلام شاهدان، حریق با انداختن یک بطری حاوی مایعات آتش زا به داخل خانه در حالی رخ داد که پرتاب کننده بطری در منزل را نیز از بیرون قفل کرده بود.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ۱۱۵ نیروی عملیاتی، هفت ایستگاه آتش نشانی در شهر نیشابور و ۲ پست عملیاتی در شهرک صنعتی عطار و مجتمع فولاد خراسان دارد.

به گزارش ایرنا، شهرستان نیشابور با ۳۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha