حزب الله و مقاومت با عزمی راسخ‌تر بر صهیونیست‌ها خواهند تاخت

تهران - ایرنا - رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر نهادینه‌تر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی به رغم شهادت سردار نیلفروشان، گفت: جبهه مقاومت و حزب الله با عزمی قوی‌تر و راسخ‌تر بر صهیونیست‌ها خواهند تازید و لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری امروز سه شنبه - ۲۴ مهرماه - در مراسم تشییع سرلشکر پاسدار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان مستشار عالی کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی بداند به رغم شهادت سردار نیل فروشان، مکتب حاج قاسم نهادینه تر خواهد شد و جبهه مقاومت و حزب الله با عزمی قوی تر و راسخ‌تر بر صهیونیست‌ها می‌تازد و لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

رئیس دیوان عالی کشور افزود: گاهی مجاهدان و سنگرنشینان اسلام ناب محمدی(ص) بعد از عمری مجاهدت و تلاش به مرحله شهادت می‌رسند و در حقیقت طبق آموزه‌های قرآن کریم، جان خود را با خداوند متعال معامله می‌کنند. چرا که خداوند شهادت را هدیه الهی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه شهید نیلفروشان، علمدار شهید سیدحسن نصرالله در لبنان بود، گفت: به یاد دارم هر زمانی که صحبت از جبهه مقاومت می‌شد، تمام وجود این شهید ایثار و شهادت بود و در زمان حیات هم رئیس دانشگاه و استادی ارزشمند و هم رزمنده‌ای جانباز و گمنام بود و در میدان رزم، توانمندی بی نظیری از خود به جا گذاشت.

حجت الاسلام منتظری تاکید کرد: در محضر این شهید پیمان می‌بندیم که بزرگترین خواسته وی که ولایمتداری بود محقق کنیم. با شهید نیلفروشان پیمان می‌بندیم تا زمان نابودی همه ظالمان، مستکبران و صهیونیست‌ها، از سربازی رهبر معظم انقلاب دست برنداریم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در وصف شهید نیلفروشان گفت: مولای ما فرمودند عزادارم. اما عزاداری از جنس انقلاب و از جنس حسین (ع) است.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه مردم در تشییع این شهید بزرگ پیمان می‌بندند که همچنان سرباز رهبرمعظم انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: همه ما مردم و شاگردان شهید نیلفروشان در میدان رزم و دانشگاه پیمان می‌بندیم که تا زمان پایان ظلم و اقامه نماز در مسجد الاقصی به امامت رهبر انقلاب و میلیون‌ها رزمنده، همچنان بر سرعهد و پیمان خود بمانیم.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهر امسال به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در ضاحیه بیروت را بشدت و به صورت پیاپی بمباران کردند، برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده است.

در این حملات، مجاهدانی همچون سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha