۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85628446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش خبرنگار ایرنا یزد در جشنواره رسانه‌ای بانوان طنین

یزد- ایرنا - خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یزد موفق به کسب ۲ رتبه برتر در نحستین جشنواره رسانه ای بانوان طنین در این استان شد.

به گزارش ایرنا در این جشنواره، رتبه اول بخش گزارش خبری و رتبه دوم بخش یادداشت را "کبری دانشی " خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد از آن خود کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد روز سه شنبه در مراسم تجلیل از برگزیدگان این جشنواره گفت: رویداد رسانه‌ای بانوان طنین به عنوان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت، ویژه بانوان رسانه ای با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

"عباس پور میرزایی" افزود: این رویداد با هدف روایت توانمندی های حرفه ای زنان یزدی شامل بخش‌های مختلفی از جمله گزارش، عکس، فیلم، پادکست و مصاحبه برگزار شد.

وی اظهار کرد : روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی ،روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی ،نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی از محورهای این رویداد بود.

" پورمیرزایی" تصریح کرد: در این رویداد شرکت کنندگان در فرصت زمانی ۲۴ ساعته از سوژه های این رویداد که از چهره های شاخص و موفق بانوان و فعالین اثرگذار حوزه زنان در استان هستند تولید محتوا نمودند.

وی با بیان اینکه رویداد یاد شده در ۱۷ شهریورماه برگزار شد ادامه داد: در جشنواره یاد شده ۱۹ نفر از خبرنگاران زن شرکت کرده بودند که ۴۰ اثر از محورهای یاد شده تولید شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha