۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85628578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه بندرگناوه برای پذیش کشتی‌های ۲ هزار تنی در دست اقدام است

بوشهر-ایرنا- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اتمام فاز نخست طرح توسعه جامع بندر گناوه، عمق کانال دسترسی این بندر به پنج متر و با قابلیت تردد شناورهای ۲ هزار تنی افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز سه‌شنبه در نشست با تجار و بازرگانان گناوه اظهارکرد: در بندر گناوه طرح‌های عمرانی مهمی با هدف رونق تجارت دریایی اجرایی شده و بزودی نیز عملیات اجرایی ساخت اسکله به طول ۲۰۰ متر پس از طی تشریفات مقدماتی آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها نه تنها ظرفیت بندر را برای پذیرش کشتی‌های بزرگ‌تر افزایش می‌دهد بلکه نقش مهمی در بهبود ایمنی دریانوردی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: معیشت بیش از ۹۰ درصد مردم بنادر استان به دریا و دریانوردی وابسته است بنابراین، تغییر و تحول در این بخش تاثیر مستقیم و گسترده‌ای بر زندگی و رفاه مردم خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از مسائل اصلی در بنادر استان ساماندهی موتورلنج‌های سنتی است که هرگونه تصمیم‌گیری در چارچوب سیاست‌های ابلاغی است.

بیشتر بخوانید

۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار بنادر بوشهر جذب شد

افزایش ۶۹ درصدی تخلیه و بارگیری و رشد ۱۷ برابری ترانزیت در بندر بوشهر

وی گفت: این اداره کل با تمام توان در تلاش است تا انتظارات بحق مردم و بازرگانان منطقه را برآورده کند.

شکیبی‌نسب افزود: در این حوزه توسعه زیرساخت‌های بندری، ارتقای ایمنی تردد شناورها و فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای افزایش حجم تجارت از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha