بالگرد امدادی هلال‌احمر در فرودگاه شهدای اراک استقرار یافت

اراک- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از استقرار بالگرد امدادی هلال احمر به منظور خدمات‌رسانی سریع‌تر، بهتر و انتقال مصدومان احتمالی در فرودگاه شهدای اراک خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا شهرجردی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: استقرار بالگرد امدادی هلال‌احمر در فرودگاه شهدای اراک پیرو هماهنگی‌های انجام شده و حمایت رییس جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا یک فروند بالگرد امدادی mi ۱۷ هلال احمر با چهار نفر کادر پروازی مجرب و آموزش دیده برای پوشش حوادث احتمالی، انتقال مصدومان و تکمیل چرخه امداد و نجات و پاسخگویی سریع در حوادث در فرودگاه شهدای اراک استقرار یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی ادامه داد: حضور این بالگرد امدادی نقش موثری در حفظ جان مصدومان و خدمت‌رسانی سریعتر دارد.

شهرجردی اظهارداشت: با استقرار بالگرد امداد هوایی هلال احمر در استان مرکزی، مدت زمان رسیدن به محل حادثه و انتقال مصدوم در حوادث احتمالی کاهش و ضریب پاسخ دهی مناسب برای خدمت رسانی افزایش می‌یابد.

وی عنوان کرد: در صورت اعلام نیاز سایر استان‌های همجوار نیز می‌توان با اعزام این بالگرد از ظرفیت به وجود آمده برای انجام عملیات امدادی بهره برد.

۱۴ هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha