داوطلبان هلال احمر استان مرکزی یک‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند

اراک - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان مرکزی گفت: یک‌هزار بسته معیشتی توسط داوطلبان این جمعیت در ۶ ماه نخست امسال تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

علیرضا شهرجردی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این مدت بیش از ۲۰۰ پرونده در راستای دریافت کمک هزینه حمایتی درمانی در این جمعیت تشکیل و در این خصوص ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز پرداخت شده است.

وی بیان کرد: اعزام ۱۱ کاروان سلامت به مناطق محروم و روستایی با مشارکت ۹۵ نفر و ارایه خدمات به ۹۸۲ نفر، اهدای ۳۷ قلم کالا و تجهیزات پزشکی به بانک‌های امانات استان و بهره‌مندی بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات این بخش به ارزش هشت میلیارد و ۱۰ میلیون ریال با همکاری ۸۰ داوطلب، بخش دیگری از توفیقات معاونت داوطلبان این جمعیت در ۶ ماه نخست امسال است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: در این مدت، ۲ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال اهدا شد، ۴۴ نفر از مددجویان به مراکز درمانی معرفی شدند و ۲۱۴ فعالیت داوطلبی مختلف نیز با همکاری یک‌هزار و ۲۰۲ داوطلب در سطح استان اجرا شد که ۲۵ هزار و ۲۲۱ نفر از خدمات آن بهره‌مند شدند.

شهرجردی اظهار کرد: اجرای برنامه نیابت (رسیدگی و سرکشی از خانواده‌های کم‌برخودار، آسیب دیده و نیازمند) از دیگر توفیقات بود که ۵۹۱ نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی گفت: در راستای طرح نیابت از ۱۱ سرای سالمندان نیز بازدید شد و در مجموع در مسیر این برنامه در ۶ ماه نخست امسال ۸۸۹ میلیون ریال اعتبار هزینه شد و ۹۲ نفر از داوطلبان نیز همکاری داشتند.

۱۲ هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha