۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85629060
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خودروهای وارداتی کیش از کیفیت مناسب برخوردارند

کیش- ایرنا- رییس اداره استاندارد سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در رابطه با برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کیفیت پایین برخی خودروهای وارداتی، بیان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به کیش استانداردهای لازم جهانی را دارند و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، موسی حیدری روز سه شنبه در نشست با نمایندگان رسانه های خبری اظهار کرد: تمامی خودروهای وارداتی به کیش یا استانداردهای بین المللی اروپایی و چینی را دارا هستند یا دارای استاندارد کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند و از برندهای معروف به شمار می‌روند؛اطمینان می دهیم که کیفیت خودروهای وارداتی به کیش هیچ مشکلی ندارد.

وی اضافه کرد: تمامی خودروهایی که اخیرا وارد منطقه آزاد کیش شدند همگی هیبریدی یا برقی هستند و فعلا فقط این نوع خودروها مجوز واردات می‌گیرند.

حیدری با اشاره به اینکه در گذشته روند تایید خودروهای وارداتی به کیش در سازمان استاندارد حدود ۲ ماه به طول می‌انجامید، گفت: با تلاش‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تفویض اختیارات به اداره استاندارد در این جزیره، بازرسی و تایید خودروهای وارداتی در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌شود.

وی از بازرسی و تایید ۲۵۰ خودرو وارداتی به جزیره کیش طی چند ماه اخیر خبرداد.

رییس اداره استاندارد سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه تمامی ساختمان‌های کیش ملزم به دریافت گواهی استاندارد آسانسور هستند، گفت: این گواهی یک ساله است و باید پس از اتمام مدت اعتبار نسبت به تمدید دوباره اقدام کرد.

خودروهای وارداتی کیش از کیفیت مناسب برخوردارند

ساختمان‌های کیش ملزم به دریافت گواهی یک ساله استاندارد آسانسور شدند

وی در ادامه با بیان اینکه بازرسان اداره استاندارد کیش به طور مداوم در حال بازرسی از وضعیت آسانسورهای مجتمع‌های تجاری و مسکونی جزیره هستند، اظهار کرد: اماکنی که آسانسورهای آن‌ها استاندارد نیست یا اقدام به تهیه گواهی استاندارد نمی‌کنند، اخطار گرفته و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: هرچند شرکت‌های بیمه‌ اقدام به بیمه آسانسورها می‌کنند اما باید توجه کرد که در صورت بروز حادثه، شرط اصلی تامین خسارت از سوی بیمه، دارا بودن گواهی استاندارد است.

رییس اداره استاندارد سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به معدوم کردن ۲۴ تن مواد غذایی و آرایش بهداشتی تقلبی و غیر استاندارد در کیش طی یک سال گدشته اشاره و اظهار کرد: تقریبا تمامی کالاهای قاچاق و تقلبی از سرزمین اصلی وارد جزیره می‌شوند.

وی با اشاره به همکاری خوب جامعه بازاریان کیش با اداره استاندارد در کنترل کیفیت محصولات، بیان کرد: در بازرسی از محصلاتی که با سلامتی مردم در ارتباط هستند از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

حیدری از برنامه ریزی برای آغاز نظارت اداره استاندارد بر باشگاه‌های بدنسازی و مکمل‌های دارویی خبرداد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha