۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85629075
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو در زنجان آغاز به کار کرد

زنجان- ایرنا- چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به ادوار گذشته شامگاه (سه‌شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان با حضور مدیران استانی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان در حاشیه افتتاحیه چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی در زنجان گفت: این رویداد فرصتی استثنایی برای ارائه توانمندی‌های صنعت خودرو و قطعات یدکی خودرو را در کشور فراهم می‌کند.

به گفته رضا قندیلی، توسعه صنایع بالادستی و جذب شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط از دیگر اهداف کلیدی این نمایشگاه است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت نمایندگان برجسته‌ای از شرکت‌های خودروسازی داخلی و خارجی، از جمله کرمان موتور، مدیران خودرو و کرمان دیزل و همچنین شرکت های بزرگ‌تولید خودرو های ورزشی برگزار می شود.

این مسوول با بیان اینکه این رویداد، فضایی برای معرفی نوآوری‌ها و فناوری‌های جدید در صنعت خودرو و قطعات یدکی فراهم خواهد کرد گفت: همچنین نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان نیز آخرین دستاوردهای خود را در این حوزه به نمایش می‌گذارند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان خودرو، موتورسیکلت، قطعات یدکی، و تجهیزات تعمیرگاهی از ۱۲ استان کشور برگزار می‌شود و فضایی بالغ بر ۳۰۰۰ متر مربع به شرکت‌کنندگان اختصاص یافته است.

چهاردهمین دوره نمایشگاه صنعت خودرو، موتورسیکلت و قطعات یدکی از امروز ۲۴ تا ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha