ایجاد نشاط اجتماعی اولویت برنامه‌های گردشگری در کیش

کیش- ایرنا- سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت هدفمند سازی میزبانی از رویدادها در این جزیره گفت: در تلاشیم تا تمامی برنامه‌های اجرایی در حوزه گردشگری به شادی و افزایش نشاط اجتماعی در جامعه ختم شود.

به گزارش ایرنا، مهدی ذوقی شامگاه سه شنبه در نشست خبری رویداد کیش تالک با بیان اینکه به دنبال میزبانی از رویدادهای شعاری و بدون خروجی نیستیم، اظهار کرد: پس از بررسی کارشناسان، برخی از رویدادهایی که به نظر می‌رسید خروجی مناسبی برای جزیره و مردم نخواهد داشت، حذف شدند تا تمرکز برای میزبانی از رویدادهای اثرگذار بیشتر شود.

وی ادامه داد: رویدادهای برگزاری در کیش باید خروجی اقتصادی داشته باشند.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با قدردانی از بخش خصوصی در احساس مسوولیت در میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی، بیان کرد: امروز بخش خصوصی کیش در یک همدلی همه جانبه تمامی تلاش خود را برای توسعه جزیره به کار گرفنه است.

رسانه‌ها کلید موفقیت رویدادها هستند

همچنین سید ابراهیم هاشم ورزی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با بیان اینکه رسانه‌ها کلید موفقیت جزیره در میزبانی از رویدادها هستند، گفت: همدلی همه جانبه برای خدمت به کیش ایجاد شده و این روند باید ادامه دار باشد.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها با نگاه عمیق خود به مسائل، پیشنهادهای خود برای میزبانی هرچه بهتر کیش از رویدادهای ملی و بین المللی را مطرح کنند.

هاشم ورزی خواستار تقویت نقاط قوت جزیره توسط رسانه‌ها شد و اظهار کرد: همواره در یک همدلی با رسانه‌ها پذیرای نقدهای سازنده آنان هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ژئوپلیتیکی جزیره زیبای کیش در منطقه، باید به این نکته توجه داشت که رسانه‌های کیش، می‌توانند در طراحی یک کیش رسانه‌ای سهم بسزایی داشته باشند تا شاهد سیاستگذاری شایسته‌ای در خصوص رسانه‌های مرتبط با مناطق آزاد کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، «کیش تاک» همایش بزرگ گردشگری هوشمند در جزیره کیش است که ۲۷ و ۲۸ مهرماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در جزیره برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha