۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85627082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای مانور لحظه صفر در شهرستان ملارد +فیلم

۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۴
کد خبر: 85627082
اجرای مانور لحظه صفر در شهرستان ملارد +فیلم

ملارد - ایرنا - فرماندار شهرستان ملارد از انجام مانور لحظه صفر به منظور ارزیابی میزان آمادگی، هماهنگی و سرعت عمل دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد .

به گزارش ایرنا امین اسدی فرماندار شهرستان ملارد درباره جزئیات این مانور گفت : مانور لحظه صفر در ساعات پایانی یکشنبه شب و بامدادی امروز دوشنبه برای تمامی دستگاههای امدادی ، اورژانسی و عملیاتی سطح شهرستان در حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با ارسال پیام از مرکز مدیریت بحران و اعلام محل حضور آنها آغاز شد .

اجرای مانور لحظه صفر در شهرستان ملارد +فیلم

رئیس ستاد بحران شهرستان ملارد عملکرد دستگاههای عضو در این ستاد پس از دریافت پیام از مرکز و زمان حضورشان در محل اعلام شده را خوب ارزیابی کرد .

گفتنی است در ادامه این مانور جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ملارد به ریاست امین اسدی فرماندار ملارد و با حضور حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در این جلسه در سخنانی هدف از برگزاری این مانور را ارتقا میزان آمادگی دستگاه ها برای مقابله با انواع حوداث عنوان کرد و افزود : قانون گذار در مدیریت بحران برای هریک از دستگاه ها وظایفی را مشخص کرده است و در واقع اعضای مدیریت بحران بازوی فرماندار در مدیریت بحران در شهرستان هستند .

یزدی مهر خاطرنشان کرد : شرایط دستگاهها و میزان آمادگی آنها برای مقابله با بحران در این شهرستان مطلوب است و در قالب این مانورهاست که میزان آمادگی دستگاه ها در شرایط اضطراری مشخص می شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم حضور مدیر ارشد دستگاه در شرایط اضطرار قابل پذیرش نیست گفت : دستگاه ها باید سطح آمادگی خود را برای هرگونه حوادث بالا ببرند.

اجرای مانور لحظه صفر در شهرستان ملارد +فیلم

در این گزارش آمده در ادامه مانور لحظه صفر و جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملارد ، امین اسدی فرماندار شهرستان ملارد به همراه حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، معاونین، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، بخشداران و شهرداران به منظور سنجش میزان آمادگی و بررسی نحوه خدمت رسانی ، از ایستگاه های آتش نشانی ملارد و صفادشت، پایگاه اورژانس یوسف آباد، کلانتری ۱۱ ملارد، بیمارستان شهدای سلامت و درمانگاه اورند سلامت بازدید نموده و ضمن گفتگو با کارکنان این مراکز در جریان نحوه ارائه خدمات به شهروندان و همچنین مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

شهرستان ملارد در غرب استان تران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha