۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85629381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی پاس همدان: قرعه سختی در لیگ ۲ فوتبال کشور داریم

همدان-ایرنا- سرمربی تیم پاس همدان گفت: قرعه سختی در شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور داریم اما هدفگذاری ما کسب حداکثر امتیاز لازم است.

هادی گل محمدی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته بازی خوبی را مقابل شهرداری بندرعباس در هفته نخست لیگ ۲ انجام دادیم و حق ما پیروزی در این بازی با حداقل ۲ گل بود.

وی اضافه کرد: بی‌دقتی در ضربات نهایی باعث شد تا در نهایت با تساوی از زمین بیرون برویم و شهرداری بندرعباس بسیار خوش شانس بود که با امتیاز همدان را ترک کرد.

وی ادامه داد: قبل از این بازی ۲ بازیکن خوب ما دچار مصدومیت شدند که یکی از آن‌ها حتی قادر به حضور در زمین نشد و به همین دلیل ترکیب تیم را دستخوش تغییراتی کردیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در تاریخ فوتبال پاس، ۹ بازیکن همدانی در ترکیب این تیم به میدان رفتند، افزود: اغلب بازیکنان ما رده سنی زیر ۲۳، امید و جوانان هستند و خوشحالم که جواب اعتمادم را با ارائه بازی خوب خود دادند.

سرمربی پاس همدان یادآور شد: تیم شهرداری در این بازی جز یک موقعیت گلزنی، فرصت دیگری نداشت و ما در ساختار دفاع تیمی عالی کار کردیم.

وی بیان کرد: باید دقت در گلزنی را در تیم بالا ببریم و بتوانیم از این موقعیت‌ها برای کسب پیروزی در هر بازی استفاده کنیم، ۶ بازی سخت را در همین شروع مسابقات در پیش داریم و تیمی که بتواند حداکثر امتیاز لازم را به دست آورد، در بالای جدول مدعی می‌شود.

وی با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل نیکاپارس چالوس گفت: این تیم همانند شهرداری بندرعباس جزو تیم‌های متمول لیگ ۲ است و بازی سختی در پیش داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha