۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85627641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان: تیمی بومی و با انگیزه را روانه لیگ ۲ می‌کنیم

همدان- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه حریف دست و پا بسته ای برای رقبا نخواهیم بود،گفت: تیمی بومی و با انگیزه را وارد فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم پاس همدان در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور امروز سه شنبه ۲۴ فروردین ماه جاری میزبان شهرداری بندرعباس است.

هادی گل محمدی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا پیرامون این دیدار گفت: هفته‌های آغازین از تمرینات نگران وضعیت تیم بودم اما با گذشت زمان و براساس بودجه‌ در اختیار باشگاه بازیکنان مدنظر را جذب کردیم و اکنون از وضعیت تیم راضی هستم.

وی بیان کرد: ۸۵ درصد ترکیب تیم را بازیکنان بومی و جوان تشکیل می‌دهند که می‌توانند سال‌ها برای پاس همدان افتخارآفرین باشند.

۸۵ درصد ترکیب تیم را بازیکنان بومی تشکیل می‌دهند که می‌توانند سال‌ها برای پاس همدان افتخارآفرین باشند و این مهم را هدفگذاری کرده‌ایم.

گل محمدی ادامه داد: امسال شاهد ۲ اتفاق مهم نیز بودیم و اینکه تمرین آماده‌سازی تیم به موقع برگزار شد و نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از همان شروع فعالیت تیم در کنار ما قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان افزود: تنها دغدغه موجود تیم پرداخت قراردادهای مالی اعضا است که اگر در همین هفته نخست ۲۰ درصد پرداختی داشته باشیم، انگیزه‌ها برای کسب نتایج درخشان دوچندان می‌شود.

لیگ ۲ نبرد دار و ندارهاست

گل محمدی با اشاره به اینکه رقابت‌های لیگ ۲ به۲ گروه از تیم‌ها تقسیم شده است، گفت: یکسری از تیم‌ها همچون نیکا پارس، شهرداری بندرعباس، شهرداری ماهشهر و حتی ایران جوان بوشهر جزو تیم‌های متمول لیگ ۲ امسال هستند و برخی تیم‌ها نیز با بودجه محدود مواجه هستند.

وی اضافه کرد: در واقع مسابقات امسال قابل پیش بینی نیست اما تیم‌های مدعی کم و بیش مشخص هستند، تیم‌هایی که برای جذب بازیکنان خوب لیگ دسته اولی و دسته دومی هزینه‌های خوبی داشته‌اند و طبیعی است که مدعی باشند.

سرمربی پاس: مسابقات امسال قابل پیش بینی نیست اما تیم‌های مدعی کم و بیش مشخص هستند، تیم‌هایی که برای جذب بازیکنان خوب لیگ دسته اولی و دسته دومی هزینه‌های خوبی داشته‌اند و طبیعی است که مدعی باشند.

گل محمدی اظهار کرد: در واقع رقابت بین تیم‌های دار و ندار است و براین اساس مسابقات سخت و نفس‌گیری به ویژه در هفته نخست در پیش داریم.

شروع سخت پاس همدان

سرمربی تیم پاس با اشاره به هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ ۲ گفت: در هفته نخست باید مقابل شهرداری بندرعباس برویم که مملو از بازیکنان مطرح است.

وی افزود: در دیدارهای هفته نخست مقابل تیم‌هایی بازی داریم که چندبرابر ما هزینه کرده‌اند و بازیکنان شاخص در اختیار دارند.

گل محمدی اضافه کرد: از تیم حریف به لحاظ جذب بازیکنان این فصل شناخت داریم اما در مجموع به شاگردانم تاکید کرده‌ام که توجهی به نام‌ها نداشته و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان بروند.

وی ادامه داد: هیچ تیمی را از هفته ابتدایی نمی‌توان ارزیابی کرد چراکه تیم‌ها در شروع مسابقات به دنبال ارزیابی شرایط هستند و پس از چند هفته عیار آن‌ها مشخص می‌شود.

گل محمدی بیان کرد: ما در ۶ هفته ابتدایی مسابقات مقابل تیم‌هایی به میدان می‌رویم که جزو باشگاه‌های متمول هستند ضمن اینکه ۲ بازی متوالی خارج از خانه داریم.

وی خاطرنشان کرد: نیمه اول فصل همیشه برای تیم‌ها مهم است و اگر امتیازهای لازم را کسب کنیم، با شرایط بسیار خوب در نیم فصل دوم می‌توانیم دنبال اهداف خود باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان: تیمی بومی و با انگیزه را روانه لیگ ۲ می‌کنیم

پرداخت‌های به موقع؛ علاج اصلی تیم پاس همدان

سرمربی پاس همدان در ادامه گفت: تنها دغدغه تیم ما پرداخت‌های به موقع قراردادهای مالی اعضا است و اگر این مهم تحقق یابد، انگیزه بازیکنان مضاعف خواهد شد.

تنها دغدغه تیم ما پرداخت‌های به موقع قراردادهای مالی اعضا است و اگر این مهم تحقق یابد، انگیزه بازیکنان مضاعف خواهد شد.

گل محمدی افزود: اینکه اکنون پتروشیمی جزو حامیان مالی تیم است، خبر خوشایندی برای ما محسوب می‌شود و امیدوارم از همین ابتدای مسابقات مشکل پرداختی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم در همین ابتدای مسابقات درصدی از قراردادهای مالی اعضای تیم پرداخت شود تا با روحیه خوبی وارد مسابقات شوند.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان همچنین خاطرنشان کرد: عدم پرداخت به موقع قراردادهای بازیکنان در سال‌های گذشته باشگاه پاس بوده و امیدواریم امسال با حمایت‌هایی که شده، این مشکل را نداشته باشیم.

جام حذفی محک خوبی بود

گل محمدی، حضور در جام حذفی فوتبال کشور را برای پاس مناسب دانست و گفت: بازی نخست هر چند مقابل تیم دسته سومی پارسه مازندران قرار گرفتیم، اما بسیار خوب ظاهر شدیم.

وی افزود: در این مسابقه بنا به دلایلی ترکیب اولیه را تغییر دادم و نیمی از تیم را بازیکنان اصلی تشکیل دادند که البته با همین ترکیب هم بازی روان و بسیار خوبی را ارائه دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: از عملکرد شاگردانم در این دیدار رضایت دارم و محک خوبی برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: ۹ بازی تدارکاتی را نیز در همین ۲ ماه گذشته برگزار کردیم و رقابت با تیم‌های لیگ برتری آلومینیوم اراک و نساجی مازندران و تیم‌های دسته دومی و سومی بسیار موثر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha