۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85629444
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان برای احداث هتل ویژه بازنشستگان اعلام آمادگی کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با تاکید بر لزوم فراهم کردن امکانات رفاهی برای بازنشستگان اظهار کرد: در صورت موافقت صندوق بازنشستگی کشور، برای فراهم کردن زمین و امکانات لازم به منظور احداث هتل برای بهره‌مندی استفاده همه بازنشستگان کشور آمادگی داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هادی حق‌شناس روز چهارشنبه در اختتامیه نخستین جشنواره سراسری بازی‌های بومی محلی و فکری بازنشستگان کشور در مجتمع آموزشی زیباکنار رشت با قدردانی از تلاش‌های بازنشستگان گفت: کشور مرهون خدماتی است که بازنشستگان انجام داده‌اند؛لذا تکریم بازنشستگان و حفظ عزت و کرامت آنان کمترین کار برای این قشر است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی اظهار کرد:امید به زندگی در کشور افزایش یافته و توجه به سلامتی و توسعه ورزشی در دوران بازنشستگی مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به توسعه ورزش در دوران بازنشستگی بیان کرد: شاید در دوران اشتغال کمتر به ورزش پرداخته شود؛ اما توجه به این موضوع و سبک زندگی در دوره بازنشستگی ضروری است و موجب کاهش هزینه‌های درمانی می‌شود.

حق شناس با بیان اینکه امکانات ورزشی برای شاغلان و بازنشستگان باید فراهم شود اضافه کرد: ورزش و توجه به تربیت بدنی ضروریست و فراهم کردن تسهیلات و امکانات در حوزه تربیت بدنی ضامن سلامتی است.

پیش از این نخستین جشنواره سراسری بازی‌های بومی محلی و فکری بازنشستگان کشور در سطح استانی با مشارکت یک هزار و ۲۸۳ نفر از ورزشکاران زن و مرد در ۳۱ استان کشور در ماه‌های گذشته به همت مدیریت‌های استانی صندوق بازنشستگی کشوری و با حضور پرشور و فعال بازنشستگان برگزار شده بود.

۳۰۹ نفر از ورزشکاران برتر مسابقه‌های استانی از دوشنبه گذشته به مدت سه روز در رشته‌های بهکاپ، مینی گلف، هفت سنگ مهارتی، کورن هول، اتللو و اونو در ۲ بخش زنان و مردان در رشت به رقابت پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha