۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85629627
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایجاد راه دسترسی دوم به مهرشهر بیرجند ضرورت دارد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح اتصال دوم مهرشهر بیرجند از سمت پلیس راه برای مردم این منطقه ضروری است که با احداث یک زیرگذر می‌توان آن را عملیاتی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا عباس زاده روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی در برخی نقاط شهری یا حاشیه شهرها با توجه به بارگذاری جمعیت ضروری است اما دسترسی ایمن مردم به معابر در اولویت قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به درخواست‌های مردمی و بررسی‌های کمیته فنی، تعریض معبر و اصلاح هندسی بلوار سجاد در شهر بیرجند را حایز اهمیت دانست و گفت: با تصویب این طرح در شورای هماهنگی ترافیک به حل برخی مشکلات فعلی می‌توانیم امیدوار باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی به درخواست مردمی برای ایجاد یک راه دسترسی از روستای منظریه و رقویی به بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر بیرجند اشاره کرد و افزود: تردد مردم منطقه حسین آباد برای ورود به این بلوار باید از سمت میدان سراب به صورت ایمن مدیریت شود.

وی عنوان کرد: ۲ جاده خاکی غیر رسمی هم در این منطقه مورد استفاده مردم است که با حذف یک راه، مسیر دیگری را می‌توان رسمیت بخشید ولی باید استانداردسازی شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه بلوار پیامبر اعظم بیرجند جزو نقاط پرحادثه شهری است گفت: باید دسترسی به این معبر را هدفمند و ایمن کنیم.

ایجاد راه دسترسی دوم به مهرشهر بیرجند ضرورت دارد

وی تاکید کرد: ارتقای ایمنی این محور و مدیریت رفتار ترافیکی میدان سراب در تصویب طرح جدید مد نظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه پیش بینی احداث بلوار در محدوده حسین آباد و رقویی با توجه به آینده جمعیتی ضروری است افزود: افزایش عرض راه روستایی و ارتقای آن می‌تواند مشکل مردم را حل کند.

وی گفت: در این منطقه یک تالار پذیرایی نیز احداث شده که این مجموعه باید پارکینگ را تعیین تکلیف کند اما موضوع تردد مهمانان تالار از طریق راه دسترسی ایمن یک مسئله است که باید حل شود چون وضعیت فعلی مطلوب نیست.

پنجمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان در سال جاری با چهار دستور کار برگزار شد که سه دستور کار اجرای طرح بلوار صد متری شهر اسلامیه فردوس حد فاصل شهر اسلامیه و جبل النور، طرح اتصال دوم مهرشهر با ایجاد یک زیرگذر به سمت مهرشهر در مجاورت پلیس راه و تعریض معبر و اصلاح هندسی بلوار سجاد حد فاصل خیابان شاهد و خیابان بهشتی بیرجند به تصویب رسید.

طرح اتصال روستای منظریه و حسین آباد باقران از محل تالار کوروش به انتهای خیابان سحر واقع در خیابان سپیده (سراب) به عنوان یک مطالبه عمومی، دیگر دستور کار این جلسه بود که اعضای شورای ترافیک استان بعد از دو ساعت بحث و تبادل نظر درباره این طرح به نتیجه نرسیدند و مقرر شد طرح پیشنهادی در کمیته فنی مورد ارزیابی قرار گیرد و در جلسه بعدی شورا مطرح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha