رویارویی تیم‌های دوم و سوم فصل قبل لیگ برتر/شهرداری ارومیه به فکر تداوم برد در خانه

ارومیه- ایرنا- تیم های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه امروز، چهارشنبه در حالی در ارومیه به مصاف هم می روند که تیم میزبان به فکر جبران باخت در نیمه نهایی فصل گذشته مقابل میهمان یزدی خود است.

به گزارش ایرنا، هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز، چهارشنبه به صورت همزمان با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای ارومیه، سیرجان، اصفهان، اردکان، گرگان و تهران برگزار خواهد شد که در یکی از مهمترین آنها، تیم های شهداب یزد به عنوان تیم دوم و شهرداری ارومیه به عنوان تیم سوم لیگ سال گذشته در ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی برگزار می شود که ۲ تیم طی سال های اخیر بارها با یکدیگر مسابقه داده و هرکدام از آنها، مسابقات مختلفی را به نفع خود به پایان برده اند.

۲ تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد فقط در سال گذشته پنج بار با همدیگر مسابقه دادند که البته سهم شهداب یک برد بیشتر از شهرداری ارومیه بود.

در دور رفت لیگ برتر سال گذشته، تیم شهرداری ارومیه میزبان شهداب یزد در سالن ۶ هزار نفری غدیر بود که توانست با نتیجه نزدیک سه بر ۲ از سد این تیم بگذرد و در آن زمان، سر و سامان خوبی به وضعیت خود در جدول رقابت ها دهد.

در دور برگشت نیز این تیم شهداب بود که با نتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه پیروز شد.

اما این ۲ تیم سه دیدار نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر سال گذشته داشتند که دیدار نخست را شهدابی ها سه بر یک به برتری رسیدند ولی در دیدار دوم، تیم شهرداری ارومیه بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و سه بر ۲ در این دیدار نفس گیر و جذاب را پیروز شد تا تیم راه یافته به فینال در دیدار سوم مشخص شود.

در دیدار سوم نیمه نهایی نیز شهداب یزد با وجود بازی بسیار خوب شاگردان عبدالرضا علیزاده، با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری ارومیه پیروز شد و گام به دیدار نهایی گذاشت.

۲ تیم در سال جاری نیز بازی ها را با برد آغاز کردند؛ شهرداری ارومیه در هفته نخست با نتیجه سه بر صفر مقابل سپهرصدرای مشهد به پیروزی رسید و شهداب هم با نتیجه سه بر ۲ مهرگان نور مازندران را از پیش رو برداشت.

اما در هفته دوم شهرداری ارومیه بازی ضعیفی مقابل مهرگان نور از خود نشان داد و با نتیجه سه بر صفر تن به شکست داد؛ ضمت اینکه شهداب در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده بود.

۲ تیم ارومیه ای و یزدی در جدول رده بندی همسایه هم هستند و شهرداری ارومیه با سه امتیاز و یک برد از ۲ بازی در رده هفتم و شهداب با ۲ امتیاز و یک برد از یک بازی در رده هشتم قرار گرفته است.

حال باید تا عصر امروز منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بردهای داخل خانه شهرداری ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر بازهم ادامه خواهد یافت یا اینکه شهداب یزد، بازهم این تیم را شکست داده و به بالای جدول صعود خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha