هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال/ نقطه قوت شهرداری ارومیه در مقابل نقطه ضعف شهداب

ارومیه- ایرنا- تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد از هفته دوازهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز / چهارشنبه/ در حالی به مصاف هم می روند که شهرداری ارومیه در دیدارهای خانگی همواره پیروز بوده و شهداب نیز تنها یک برد در دیدارهای خارج از خانه کسب کرده و همین امر امیدهای میزبان را برای برد افزایش می دهد.

به گزارش ایرنا، هفته دوازدهم و ماقبل پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه پیگیری خواهد شد و تیم شهرداری ارومیه در یکی از دیدارهای حساس این هفته در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف شهداب یزد خواهد رفت.

تیم شهداب یزد از سال ۱۳۹۸ وارد لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شده است که همواره در این مسابقات، رقابت های بسیار خوبی با شهرداری ارومیه داشته است.

۲ تیم در چهار سال گذشته بارها با یکدیگر مسابقه داده اند که در برخی از آنها شهرداری ارومیه پیروز بوده و در برخی دیگر نیز شهداب یزد به پیروزی رسیده است.

در ۲ سال گذشته، شهرداری ارومیه چهار دیدار با شهداب داشته که سهم تیم یزدی از این دیدارها، سه برد بوده و شهرداری نیز تنها یک بار موفق به شکست رقیب شده است.

۲ تیم در جدول لیگ برتر امسال نیز وضعیت متفاوتی نسبت به همدیگر دارند؛ در حالی که شهرداری ارومیه در رده های پایینی بوده و سعی دارد خود را به میانه جدول برساند، شهداب یزد وضعیت بسیار مناسبی دارد و در رده سوم لیگ برتر جا خوش کرده است.

شهداب یزد از ۱۱ دیدار پیشین خود، هفت برد و چهار باخت داشته و با ۲۱ امتیاز پایین تر از فولاد سیرجان و ایفاسرام اردکان، در رده سوم قرار گرفته است.

شهرداری ارومیه نیز با چهار برد و هفت باخت و کسب ۱۰ امتیاز از ۱۱ دیدار پیشین خود در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، در رده دوازدهم بود و البته به دنبال برد مقابل شهداب و رساندن خود به رده دهم است.

البته نقطه قوت شهرداری ارومیه در این دیدار، نتایج خوب این تیم در دیدارهای خانگی است؛ شهرداری از پنج دیدار خانگی خود، چهار برد به دست آورده و تنها یک باخت در هفته دوم مقابل فولاد سیرجان صدرنشین داشته است در حالی که از ۶ بازی خارج از خانه خود، ۶ باخت داشته و تنها یک امتیاز به دست آورده است.

تیم شهداب یزد نیز از پنج دیدار خارج از خانه خود، چهار باخت داشته و تنها شهرداری گنبد را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرده است؛ این تیم نیز بیشتر بردهای خود را در یزد کسب کرده است.

حال باید تا عصر امروز، چهارشنبه منتظر ماند و دید که آیا پیروزی های خانگی شهرداری ارومیه و سابقه باخت های شهداب در دیدارهای خارج از خانه این بار نیز در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه تکرار می شود یا اینکه شهداب دومین برد پیاپی خارج از خانه خود را، این بار در ارومیه جشن خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha