بُرد خانگی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه دیدارهای خانگی خود مقابل شهداب یزد هم خوب ظاهر شد و با نتیجه سه بر ۲ این تیم بالای جدولی را از پیش رو برداشت.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد از سری رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه با حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد.

در این دیدار، ۲ تیم پا به پای هم پیش رفتند ولی این تیم شهرداری ارومیه بود که در دست پنجم قوی ظاهر شد و برد خوبی را مقابل میهمان خود تجربه کرد.

۲ تیم در دست اول با کمترین فاصله از یکدیگر بازی کردند و هر کدام در بخش هایی پیش افتادند ولی شهرداری ارومیه در امتیازات پایانی توانست پیشی بگیرد و با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به برتری دست یافت.

تیم های شهرداری ارومیه و شهداب یزد در دست دوم نیز بازی بسیار نزدیکی را برگزار کردند و این بار شهداب یزد در حالی که در مقاطعی از بازی تا چهار امتیاز عقب بود توانست با نتیجه مشابه ۲۶ بر ۲۴ پیروز شود.

دست سوم نیز با برتری شهداب یزد آغاز شد و این تیم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این دست را به نفع خود به پایان رساند.

اما در دست چهارم در حالی که شهداب به دنبال برد کل بازی بود، شهرداری ارومیه با همراهی تماشاگران به خوبی بازی کرد و با ایجاد اختلاف مناسب در پایان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز میدان شد.

دست پنجم نیز با برتری شهرداری ارومیه همراه بود و این تیم توانست با نتیجه ۱۵ بر۱۰ برنده شود و کل بازی را با نتیجه سه بر ۲ به نفع خود تمام کند.

شهرداری ارومیه با این برد، پنجمین پیروزی خود را کسب کرد و با یک رده صعود به رده یازدهم لیگ برتر رسید؛ شهداب یزد نیز با این باخت یک رده سقوط کرد و در رده چهارم ایستاد.

شهرداری ارومیه در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، هفته آینده میهمان پیکان تهران خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha