بعثت کرمانشاه امروز به مصاف صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال ایران می رود

کرمانشاه - ایرنا - از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم‌ بعثت کرمانشاه عصر امروز چهارشنبه در یک دیدار حساس در تهران به مصاف تیم پیکان صدرنشین رقابتها می رود.

به گزارش ایرنا، در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال دیدار بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و پیکان تهران راس ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز در شرایطی در ورزشگاه اختصاصی پیکان در تهران آغاز خواهد شد که پیکان با کسب ۱۳ امتیاز از ۶ دیدار خود در صدر جدول قرار دارد و بعثت نیز با ۱۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

پیکان تهران از این ۶ مسابقه چهار برد، یک مساوی و یک باخت کسب کرده است و بعثت نیز که امسال جواز حضور در رقابت های لیگ دسته یک ایران را بدست آورده است از همین تعداد بازی صاحب سه برد یک مساوی و ۲ باخت است.

علی نظر محمدی سرمربی بعثت کرمانشاه از این دیدار به عنوان جنگ دارا و ندار یاد کرده و اظهار کرده است که تیم بعثت به دیدار تیمی خواهد رفت که از نظر زیرساخت های اختصاصی و امکانات شرایط بسیار بالاتری دارد.

وی عنوان کرده که کاملا با استراتژی تیم پیکان آشنا بوده و اگر اتفاق خاصی نیفتد تیمش با دست پر از این رقابت باز خواهد گشت.

مدیرعامل تیم بعثت نیز در مورد دیدار تیمش با پیکان تهران معتقد است: بعثت به عنوان نماینده استان‌های غربی کشور در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور دارد و به دلیل بار سنگین مسوولیت باید با نتایج خوب دل هواداران را خوشحال کند.

افشین حسنی با بیان اینکه تیم بعثت در سه بازی خانگی در مقابل تیم‌های مدعی لیگ موفق به کسب سه پیروزی قاطعانه شده است گفت از کمیته داوران می‌خواهیم در چینش داوران دقت بیشتری داشته باشند چرا که تیم‌های شخصی مثل ما که با هزینه های هنگفت در رقابتها حاضر می شوند ممکن است با یک سوت اشتباه داوران تمامی تلاششان به هدر رود.

گفتنی است قضاوت دیدار بعثت کرمانشاه و پیکان تهران را ناصر جنگی بر عهده خواهد داشت و کمک‌های او هیمن نوربخش، ابوالفضل بیات و رسول اولیایی خواهند بود.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور پیدا کرده است با بهره گیری از سرمربی خود و خرید تعدادی از بازیکنان لیگ یک و حتی برتر به تقویت کادرش پرداخت تا نماینده شایسته ای در این رقابت ها باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha