کلنگ‌ احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خیرساز لامرد به زمین خورد

شیراز-ایرنا- مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان فارس گفت: کلنگ احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در شهرستان لامرد با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، حسین درویشی پنجشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در شهرستان لامرد افزود: این پایگاه که در حد فاصل لامرد به مهر واقع است در زمینی به مساحت۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۸۵ مترمربع طراحی شده و هدف آن افزایش سرعت و کیفیت خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای و دیگر بحران‌ها است.

وی همچنین به همکاری منابع طبیعی در اهدای زمین این پایگاه اشاره کرد و افزود: ساخت این پایگاه با حمایت خانواده خیر نیک‌اندیش مرحوم حاج محمد صفری لامردی انجام خواهد شد و اعتبار لازم برای احداث ،بهره برداری و تجهیزات فنی و تخصصی این پایگاه ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

درویشی با بیان اهمیت این پروژه گفت: وجود این پایگاه به تسهیل در امدادرسانی جاده‌ای و همچنین به عنوان یک مرکز آماده در حوادث طبیعی کمک می‌کند.

مدیر عامل هلال‌احمر فارس در ادامه گفت: این پروژه، گامی بزرگ در راستای ارتقای امکانات امدادی شهرستان لامرد و خدمت‌رسانی بهتر به هم‌وطنان است و امید می‌رود که با تکمیل آن، پاسخگویی به حوادث به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب مرکز استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha