پرونده مالیاتی شرکت ملی مس ایران از امسال به جای کرمان در تهران بررسی می‌شود

تبریز- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پرونده مالیاتی شرکت ملی مس ایران از امسال به جای کرمان در تهران بررسی می‌شود و سهم هر استان از این شرکت به صورت عادلانه تقسیم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روح الله متفکرآزاد روز چهارشنبه در جشنواره محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی شهرستان آذرشهر در پارک باغشمال تبریز، خاطرنشان کرد: اگر در مقوله اقتصاد به سمت اقتصاد خانوار و بومی حرکت کنیم، پاسخ می‌گیریم.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای این است که هر عضو خانواده دارای یک هنر اقتصادی باشند و اقتصاد پویایی خود را حفظ کند.

وی تاکید کرد: هر ظرفیت شهر آذرشهر یک اقتصاد پویا است.

پرونده مالیاتی شرکت ملی مس ایران از امسال به جای کرمان در تهران بررسی می‌شود

باید ظرفیت‌های شهرستان خود را حفظ و احیا کنیم

فرماندار آذرشهر نیز اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌های غنی گردشگری، صنایع دستی، معادن تجارت و صنعت است و دلیل برگزاری جشنواره محصولات کشاورزی آذرشهر در تبریز نیز معرفی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها در مرکز استان است.

شمسعلی محمودیان با اشاره به ثبت ملی باقلوای گوگان، شیرینی توپر قاضی جهان، نخود ممقان، سوزن دوزی ممقان و لپه آذرشهر، تاکید کرد: باید تمامی این برندها که جزوی از هویت ما و حاصل زحمت انسان‌های این منطقه است، حفظ شود.

وی ادامه داد: اشتغالزایی در برابر تهدیداتی که کشورمان با آن‌ها رو به رو است، از طریف حمایت از این ظرفیت‌ها و برندهایی که در هر یک از شهرستان‌ها وجود دارد، میسر می‌شود و در این راستا باید جایگاه ظرفیت‌های شهرستان خود را احیا کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های احیای قنات، طرح‌های آبخیزداری و صیانت از سفره‌های زیرزمینی، گفت: مردم شهرستان آذرشهر همچنان در سنگر تولید حضور داشته و به تولید و کشاورزی ادامه می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha