۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85630242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان:‌ راهیان نور از موثرترین شیوه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس است

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت: اردوهای راهیان نور یکی از موثرترین شیوه‌های انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس به نسل جدید است که باید مشکلات و کمبودهای آن شناسایی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور در سالن جلسات استانداری اظهار کرد: انتقال و تبیین حادثه تاریخی دوران دفاع مقدس به نسل جدید و شناخت نسل آینده نسبت به ان دوران و اینکه دشمنان انقلاب چه امکاناتی را در سطح دنیا بسیج کردند تا ایران اسلامی را شکست دهند اما نتوانستند از وظایف مسوولان است که در قالب اردوهای راهیان نور نسبت به این مهم تلاش شده است.

وی افزود: نسل جوان و آینده ما باید بداند که در طول هشت سال دفاع مقدس چگونه دفاع کردیم و ذره‌ای از سرزمینمان را به دشمن ندادیم و آن را حفظ کردیم.

شفقت با تاکید بر اینکه تاریخ انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و نسل جدید باید با این ارزش‌ها آشنا شود عنوان کرد: کاروان‌های راهیان نور که مقام معظم رهبری نیز بر انجام آنها تاکیدات بسیار زیادی داشته و دارد باید هرسال برنامه‌ریزی شده و همچنین عملکردهای سال گذشته بررسی و نقاط ضعف شناسایی و برطرف شوند.

وی افزود: همه دستگاه‌ها موظف هستند در این زمینه همکاری داشته باشند و آموزش و پرورش و طلاب نیز نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند که باید آن را ایفا کنند و سایر اقشار جامعه نیز باید در این زمینه ما را یاری دهند تا بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب عمل کنیم.

استاندار لرستان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته زیرساخت‌هایی در استان خوزستان و لرستان در دست ایجاد است که با بهره برداری از آن ها بسیاری از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

وی افزود: باید همگی کمک کنیم تا مشکلات موجود در این زمینه شناسایی و برطرف شود تا اردوهای راهیان نور ضمن اثرگذاری مطلوب خود به بهترین شیوه برگزار شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha