شهرراز شیراز تیم پارس جنوبی جم را شکست داد +فیلم
شهر راز و پارس جنوبی

شیراز- ایرنا - تیم شهرراز شیراز در رقابت های فوتبال لیگ دسته یک کشور تیم پارس جنوبی جم بوشهر را شکست داد و به دومین برد خود طی هفت بازی انجام شده دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که شامگاه چهارشنبه از هفته هفتم این بازی ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

تیم شهرراز که تا پیش از این بازی با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جای داشت در برابر تیم پارس جنوبی ۱۱ امتیازی که در رده ششم جدول بود، قرار گرفت هر چند که بازی در اختیار تیم میزبان بود اما به غیر از گلی که به ثمر رساندند نتوانستند به موقعیت آنچنانی دست یابند.

بازی مستقیم تیم پارس

تیم پارس در نیمه نخست تحت فشار تیم میزبان قرار گرفت و نتوانست بازی قابل قبولی انجام دهد و بیشتر به توپ های بلند روی آورد که مدافعان میزبان اجازه ندادند تیم میهمان خطری روی دروازه آنها ایجاد کند.

تنها موقعیت نیمه نخست که توپ بیشتر در اختیار شیرازی ها بود دقیقه ۱۸ رخ داد و ضربه کاشته احمد نصیری توسط دروازه‌بان تیم پارس از زیر طاق دروازه دفع شد.

درادامه نیمه نخست هم اتفاق خاصی رخ نداد وبا وجود اینکه تیم میزبان توپ ومیدان را در اختیار داشت اما گلی از خط دروازه ها نگذشت و ۲ تیم بدون گل به رختکن رفتند.

بازی متعادل نیمه دوم

هر ۲ تیم در نیمه دوم، بازی متعادلی ارائه کردند و تیم میهمان هم نسبت به نیمه نخست بازی سرعتی انجام داد و بعد از دریافت گل بر روی دروازه میزبان فشار زیادی آورد تا گل خورده را جبران کند اما مدافعان تیم شهرراز و دروازه بان این تیم اجازه ندادند تیم پارس به گل مساوی برسد.

گل شهر راز

دقیقه۷۶ احسان محروقی بهترین گلزن تیم شهرراز از غفلت مدافعان تیم پارس استفاده کرد و با یک ضربه زیبا توپ را به طاق دروازه میهمان کوبید تا شاگردان ستار زارع سرمربی تیم شهرراز به خواسته خود برسند.

تیم پارس پس از دریافت گل تا حدوی بازی بهتری انجام داد و سعی داشت با ارسال توپ های بلند، گل خورده را جبران کنند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شهر راز پایان یافت.

تیم شهرراز با این برد با ۹ امتیاز در رده دهم قرار گرفت و تیم پارس جنوبی هم با ۱۱ امتیاز و سه پله سقوط در جایگاه نهم ایستاد.

در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

شهرراز شیراز تیم پارس جنوبی جم را شکست داد +فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha