۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85630526
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

سوغات یک امتیازی داماش از مسجدسلیمان، گام محکم سپیدرود در نخستین بازی

رشت - ایرنا - رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور با انجام هفته هفتم و لیگ دسته دوم نیز با برگزاری هفته نخست انجام شد که نمایندگان گیلان به یک پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش ایرنا، هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک کشور برگزار شد که طی آن تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خانگی مقابل شهرداری نوشهر متحمل شکست شد اما تیم داماش گیلان در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به نتیجه مساوی دست یافت.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا که شرایط مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و در انتهای جدول است، در این بازی خانگی نیز مغلوب حریفش شد تا یک شکست خانگی دیگر در کارنامه این تیم ثبت شود.

این نماینده گیلان در جریان این مسابقه که در ورزشگاه وحدت بندرآستارا برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک مقابل تیم شهرداری نوشهر تن به شکست داد تا همچنان با کسب فقط ۲ امتیاز در انتهای جدول رده بندی بماند.

صعود ۲ پله‌ای داماش، سقوط شهرداری آستارا به قعر جدول

سپیدرود رشت با تغییرات گسترده و جذب ۱۴ بازیکن جدید در لیگ کشور

اگر مسئولان باشگاه شهرداری بندرآستارا نتوانند به وضعیت نامناسب تیم خود سر و سامان بدهند، این نماینده فوتبال گیلان از هم اینک یکی از گزینه‌های جدی سقوط رقابت‌های لیگ دسته یک کشور بشمار می‌رود.

البته الان رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور به نیمه راه در دور رفت رسیده و هر تیمی تا پایان دور رفت باید ۶ بازی دیگر برگزار کند و بی شک اگر شهرداری آستارا بتواند بر مشکلات چیره شود و بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی و تاکتیکی در شرایط مناسبی قرار گیرند با کسب چند نتیجه مطلوب می توانند خود را از انتهای جدول جدا سازند.

سوغات یک امتیازی داماش از مسجدسلیمان

اما تیم فوتبال داماش دیگر نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در هفته هفتم این مسابقات در مسجدسلیمان رو در روی تیم نفت و گاز این شهر قرار گرفت که در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

داماشی ها که در سه بازی گذشته خود موفق به کسب پنج امتیاز شدند و از تیمهای انتهای جدولی فاصله گرفتند، در این دیدار یک بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام یک امتیاز از این دیدا خارج از خانه کسب کردند

داماشی ها که در سه بازی گذشته خود موفق به کسب پنج امتیاز شدند و از تیم‌های انتهای جدولی فاصله گرفتند، در این دیدار بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و سرانجام یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کردند.

تیم فوتبال داماش که حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، در دیدار مقابل نفت و گاز گچساران ابتدا به گل برتری دست یافت و در دقیقه ۱۳ کنعان طاهرنژاد بازیکن این تیم موفق به گلزنی شد اما در ابتدای نیمه دوم دقیقه ۴۸ تیم نفت و گاز گچساران توانست گل مساوی را به ثمر برساند تا از یک شکست خانگی رهایی یابد.

به هر حال کسب یک امتیاز در این دیدار شاید برای کادرفنی تیم داماش رضایت کننده باشد اما این تیم با کسب این تساوی یک پله در جدول رده‌بندی سقوط کرد اما طرفداران داماش امیدوارند که تیم‌شان در بازی بعدی که باید در رشت انجام شود، مقابل حریف به برتری دست یابد و با کسب نخستین پیروزی خانگی در جدول رده‌بندی صعود کند.

در هفته هشتم این مسابقات نیز که روز چهارشنبه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد تیم داماش در یک دیدار خانگی مقابل آریو اسلامشهر قرار می‌گیرد و شهرداری بندرآستارا در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم مس شهربابک قرار خواهد گرفت.

سوغات یک امتیازی داماش از مسجدسلیمان، گام محکم سپیدرود در نخستین بازی

تا پایان هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم پیگیری می شود، تیم داماش با کسب هشت امتیاز در رتبه دوازدهم و تیم شهرداری بندرآستارا نیز با کسب ۲ امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارند.

پیروزی سپیدرود در گام نخست

رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور نیز از هفته گذشته با انجام هفته نخست آغاز شد که تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی خانگی مقابل حریف به برتری رسید و تیم چوکا تالش دیگر نماینده استان نیز در یک دیدار خانگی مقابل حریف به نتیجه تساوی دست یافت.

سپیدرودی‌ها که با تغییرات گسترده نسبت به فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته دوم حضور یافتند در نخستین دیدار خود در یک بازی خانگی با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم فردوسی مشهد به برتری رسیدند تا با پیروزی در این بازی نخستین گام را در این رقابت‌ها محکم بردارند.

سپیدرودی‌ها که با تغییرات گسترده نسبت به فصل گذشته در رقابتهای لیگ دسته دوم حضور یافتند، در نخستین دیدار خود در یک بازی خانگی با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم فردوسی مشهد به برتری دست یافتند تا با پیروزی در این بازی، نخستین گام را در این رقابتها محکم بردارند

گرچه در این دیدار تیم فوتبال سپیدرود رشت در دقیقه ۳۱ دروازه خود را گشوده دید اما در دقیقه ۳۲ میلاد پورصف‌شکن از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند و در دقیقه ۴۶ نیز امید نافذ گل دوم و پیروزی بخش سپیدرود را به ثمر رساند.

به هر حال طرفداران پرشمار و پرشور سپیدرود امیدوارند که این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با قدرت در سایر بازی‌ها هم حضور یابد تا در نهایت بتواند جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور را کسب کند.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در هفته نخست این مسابقات در یک بازی خانگی مقابل تیم شناروسازی قشم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

چوکایی ها که فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی جذب کردند در این بازی خانگی خود نتوانستند از فرصت میزبانی نهایت بهره را ببرند و در نهایت مقابل حریف خود به کسب نتیجه مساوی رضایت دادند تا از این دیدار فقط یک امتیاز کسب کنند.

در هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور نیز تیم چوکا تالش باید روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم شهدای بابلسر قرار گیرد و سپیدرود رشت نیز باید روز سه‌شنبه اول آبان‌ماه در یک دیدار خارج از خانه رو در روی تیم شهرداری بندرعباس قرار گیرد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت رقابت می کنند که در نهایت تیم‌های اول هر گروه به همراه برنده تیم‌های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha