۲۴ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85627097
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سپیدرود رشت با تغییرات گسترده و جذب ۱۴ بازیکن جدید در لیگ کشور

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت با تغییرات گسترده در بخش‌های مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان گام به مسابقات لیگ دسته دوم کشور می‌گذارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپیدرود با قدمتی بیش از ۵۰ سال یکی از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی در کشور بشمار می‌رود که این روزها با تغییرات گسترده و جذب ۱۴ بازیکن جدید اندیشه صعود از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور و حضور در لیگ دسته یک را در سر می پروراند.

این در حالی است که سپیدرود رشت که قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان به شمار می‌رود طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات مدیریتی و مالکیتی دچار بحران‌های شدیدی شد که حاصل آن برای تیم این باشگاه سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته دوم کشور بود.

کادرفنی تیم فوتبال سپیدرود رشت تکمیل شد

سپیدرود رشت ۲ بازیکن جدید جذب و با چهار بازیکن تمدید کرد

سپیدرودی ها ۶ سال پیش به رقابت‌های لیگ برتر صعود کردند اما این خوشحالی طولی نکشید و همان سال دوباره به لیگ دسته اول سقوط کردند و این تنزل به همین‌جا ختم نشد زیرا پس از سقوط به لیگ دسته اول همان سال به لیگ دسته دوم سقوط کردند و تاکنون نیز نتوانستند از این رقابت‌ها صعود کنند و همچنان در مسابقات لیگ دسته دوم ادامه می‌دهند.

به گواه اکثر کارشناسان و طرفداران این تیم، مهمترین دلیل تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر مشکلات مدیریتی این باشگاه بود که در چند سال گذشته چندین بار این مدیریت دست به دست شد.

اما فصل گذشته حامد یوسفی مالکیت این باشگاه را برعهده گرفت و سر و سامانی به وضعیت این تیم پرطرفدار شهرستانی داد اما سپیدرود فصل گذشته نیز موفق نشد که به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود کند.

سپیدرودی ها ۶ سال پیش به رقابت‌های لیگ برتر صعود کردند اما این خوشحالی طولی نکشید و همان سال دوباره به لیگ دسته اول سقوط کردند و این تنزل به همین‌جا ختم نشد زیرا این تیم پس از سقوط به لیگ دسته اول در همان سال نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و تاکنون نیز نتوانست از این رقابت‌ها صعود کند و همچنان در مسابقات لیگ دسته دوم حضور دارد

پس از اتمام رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور حامد یوسفی مالک سپیدرود از ادامه فعالیت انصراف داد و خریدارانی متقاضی دراختیار گرفتن امتیاز این باشگاه شدند که در نهایت امتیاز آن به شهرام مشرفی و همسرش خانم کبیری واگذار شد.

پس از تغییر و تحولات در مالکیت این باشگاه شاهد تغییرات گسترده در کادرفنی و بازیکنان این تیم بودیم که ابتدا اکبر میثاقیان مربی کهنه‌کار فوتبال کشور به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.

علیرضا نظیف کار و فرهاد بهادرانی هم به عنوان مربیان این تیم انتخاب شدند تا میثاقیان را در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم کشور همراهی کنند، ضمن اینکه محمد کاظم زاده به عنوان مربی بدنساز و منصور قربانی به عنوان مربی دروازبانان سپیدرود انتخاب شدند.

جذب ۱۴ بازیکن جدید

پس از حضور کادرفنی جدید، مسئولان این باشگاه با سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت ۱۴ بازیکن جدید را جذب کردند و تعدادی از بازیکنان جوان و آتیه‌دار و نیز چند بازیکن فصل گذشته این تیم نیز قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کردند تا این تیم پرطرفدار شهرستانی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان گام به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور بگذارد.

محمدحسین نائیجی دروازبان، الیاس صالحی، بهروز افشار و مهرام دامادی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری نوشهر، سیامک علیزاده، دانیال کردستانی و میلاد قربانزاده بازیکنان فصل گذشته نیکاپارس چالوس بازیکنان جدیدی هستند که به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند.

سپیدرود رشت با تغییرات گسترده و جذب ۱۴ بازیکن جدید در لیگ کشور

همچنین شهاب عادلی دروازبان اسبق سپاهان اصفهان، امیرحسین اسماعیل زاده از نیروی زمینی، حسین خیری، امید نافذ و محمدرضا حیدری از بعثت کرمانشاه و علیرضا قادری‌نژاد مدافع پیشین مس کرمان دیگر بازیکنانی بودند که به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند.

از سوی دیگر میلاد پورصف شکن مهاجم باسابقه تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته هفت گل برای تیمش به ثمر رسانده بود به همراه بابک رجبی، میلاد سیار، محمدرضا تنهای، صادق صادقی، میلاد کرمانی، نیما پاکدل و رضا مستعلی پور دیگر بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

پس از حضور کادرفنی جدید، مسئولان این باشگاه و با سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت، ۱۴ بازیکن جدید را جذب کردند و همچنین تعدادی از بازیکنان جوان و آتیه دار و همچنین چند بازیکن فصل گذشته این تیم نیز قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کردند تا این تیم پرطرفدار شهرستانی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان گام به رقابتهای لیگ دسته دوم کشور بگذارد

امیرعباس حسنی مهاجم جوان فصل گذشته سپیدرود به همراه رضا مبلغ ناصری و علی پرویزی ۲ بازیکن سهمیه زیر ۲۵ سال باشگاه سپیدرود نیز قرارداد خود را نیز با این تیم تمدید کردند.

با توجه به جذب این تعداد بازیکن شاهد تغییرات گسترده برای حضور تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته ۲ کشور هستیم و باید منتظر ماند و دید که آیا این تغییرات گسترده در رقابت‌های فصل جاری جواب می دهد و تیم جواز حضور در لیگ دسته یک کشور را کسب می کند یا همچنان سپیدرودی‌ها باید فصل آینده را نیز در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور حضور یابند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور باید عصر امروز در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم فرودسی مشهد قرار گیرد که طرفداران پرشور و پرشمار این تیم انتظار دارند که سپیدرود در همین گام نخست با برتری برابر حریفش این رقابت‌ها را با پیروزی آغاز کند.

همچنین تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور روز گذشته(دوشنبه) در آغاز هفته نخست این مسابقات مقابل تیم شناورسازی قشم قرار گرفت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های نخست هر گروه به همراه برنده تیم‌های دوم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور جام آزادگان را کسب می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha