چالش‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان‌شرقی با حضور وزیر میراث فرهنگی بررسی شد

تبریز- ایرنا- با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، چالش‌های سرمایه‌گذاری گردشگری آذربایجان‌شرقی بررسی و بر توسعه زیرساخت‌ها و رفع موانع تاکید شد.

به گزارش ایرنا، روز پنجشنبه در جریان این نشست، سرمایه‌گذاران و نمایندگان تشکل‌های گردشگری به بیان چالش‌ها و موانع موجود در روند توسعه زیرساخت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی پرداختند.

پس از بررسی این مسائل، بر اهمیت رفع موانع موجود و تقویت زیرساخت‌ها و حمایت بیشتر از سرمایه‌گذاران و تشکل‌ها به‌عنوان راهکاری برای توسعه پایدار گردشگری و جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی که از مهم‌ترین اهداف پیش‌روی گردشگری استان است تاکید شد.

در ادامه جلسه، برنامه‌هایی برای ارتقاء سطح سرمایه‌گذاری و بهبود وضعیت زیرساخت‌های گردشگری در سال‌های آینده مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا آذربایجان‌شرقی به‌عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور تقویت شود.

به گزارش ایرنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشکری و صنایع دستی که در تبریز حضور دارد عصر دیروز چهارشنبه سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی را در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تبریز افتتاح کرد.

سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری و یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز ۲۵ مهر با حضور وزیر میراث فرهنگی گشایش یافت.

این نمایشگاه با حضور تولیدکننده هایی از هشت کشور خارجی تا ۲۸ مهر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha